Vuurwerk Orthen

Ben hier al even ingelogd en zie her en der zaken aangevuld worden en prijzen wijzigen. Heb email gestuurd met de vraag wanneer de site compleet is. Zodra alles op orde is ga ik alvast mijn eerste order voor dit jaar plaatsen :D!

Edit: 1e bestelling inmiddels gedaan :cool:.

Laatst bewerkt:
Bij de boxen staat bij 3 boxen een gratis box. Is het dan bij 6 boxen, 2 boxen gratis? Welke was het vorig jaar?

Heb er al 6 in m’n winkelwagen liggen ;-)

Zo dat is vroeg even gekeken Leuke caké box aanbiedingen. Maar wat te vroeg om al minimaal 3 caké boxen te halen. En het kleine spul is net zo duur als in November toen ik het kocht. Dus wacht nog even om te kijken wanneer weer alle FF-cakes er zijn en of misschien Sharpshifter o.a en Ice Qeeun o.a. En of er nog leuke actie.s daarvoor komen. Anders maar mogelijk wachten tot medio september :)

Eerste bestelling is een feit:
2 x rambam 2.0
1 x Transbomber

Nu nog wachten op de rest, Serenity? Of nog meer goede tips?

Eerste bestelling is een feit:
2 x rambam 2.0
1 x Transbomber

Nu nog wachten op de rest, Serenity? Of nog meer goede tips?

tja tips geven is nogal wat. Ieder zijn smaak is anders. En het is ook net wat je aan boxen heb gehad. Veel boxen van evo zijn aan te raden. Omdat de effect grote etc goed is. Vooral alle boxen van 90 99 zijn nu prima in orde een miskoop doe je er nooit aan. Maar of het bij je past is maar de vraag.
Imortal gold creul traction on the beat zijn ook mooie boxen. Maar neem aan dat je budget niet oneindig is.

2 bestellingen zijn ook al weer een feit. Bestel gelijk voor m'n buren mee dus waarom niet... Dit jaar alleen Evolution en de prijzen zijn goed. Ik ben benieuwd:).

Helaas, Serenity is al uitverkocht. Wordt deze nog aangevuld? Waar staat dat je bij 3 cakeboxen er één gratis bij krijgt?

Goed dat ik dat nog lees! Had er bijna slechts 2 besteld, omdat de serenity op was en ik persé de rambam 2.0 wil. Nu die maar 2x gedaan samen met de transbomber :)

Back
Bovenaan