Vuurwerk Orthen

Staat genoteerd in de agenda,van wat ik al heb begrepen wordt het dus een demo wordt die je gewoonweg niet wil missen.

Vond de finale vorig jaar al dik voor een "demo", dus dat beloofd wat voor dit jaar haha

Dit jaar zal Evolution Fireworks en een stapje bij doen als dank.
VuurwerkOrthen is namelijk (was te verwachten) de eerste klant.
En hier zullen we ook onze producten zoveel mogelijk promoten.

Gr

Dit jaar zal Evolution Fireworks en een stapje bij doen als dank.
VuurwerkOrthen is namelijk (was te verwachten) de eerste klant.
En hier zullen we ook onze producten zoveel mogelijk promoten.

Gr

Waaruit we mogen opmaken dat het allemaal op tijd rond is gekomen (levering, ce-keurig) en de producten voor jaareinde allemaal op voorraad zijn? :)

Waaruit we mogen opmaken dat het allemaal op tijd rond is gekomen (levering, ce-keurig) en de producten voor jaareinde allemaal op voorraad zijn? :)

Tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen van de importeur dat de levering vertraagd zal zijn.
En de temperaturen zij weer behoorlijk gezakt en productie loopt weer.

Gr

Beste Marcel,

Is er al een datum inzicht dat jullie verwachten de freakskorting site te openen ? En tot wanneer kan je meestal op de freakssite bestellen ?. Dit vraag zodat ik een beetje weet wanneer ik mijn budget compleet moet hebben :p. Alvast bedankt en jullie zijn goed bezig voor de freaks !

Gr. bolle.

Beste Marcel,

Is er al een datum inzicht dat jullie verwachten de freakskorting site te openen ? En tot wanneer kan je meestal op de freakssite bestellen ?. Dit vraag zodat ik een beetje weet wanneer ik mijn budget compleet moet hebben :p. Alvast bedankt en jullie zijn goed bezig voor de freaks !

Gr. bolle.

Beste bolle.
Wij hadden de intentie vroeg online te komen.
Echter heeft dit toch wat nadelen.
Zo zouden we telkens de site bij moeten werken met nieuwe aanvullende items.
En daarbij viel hebben we afgelopen jaar erg veel werk gehad omdat met een bestelling wilde aanpassen.

Wij gaan proberen de nieuwe site z.s.m. op te bouwen en deze half/eind oktober
Online te zetten om met een frisse start te beginnen.
Onze freaksite sluit meestal ergens tegen de kerst.

Gr

Beste liefhebbers,freaks,members en alle andere geintresserden.

Onze demo zal plaatsvinden op vrijdag 13 december.
Helaas was de zaterdag niet mogelijk daar de locatie dan niet beschikbaar is.

Tijd zal later bekend worden gemaakt en zo ook de schietlijst.

Wel zal het een demo worden met een wel erg extreme finale.

gr

heeelemaal niet erg, hierdoor kan ik er ook bij zijn :)

Gaan jullie nog iets doen met Zen Fireworks?

Daar kan ik nog niks van zeggen.
Momenteel ben ik druk met de werkzaamheben van Evolution.
Wel hebben we een logistiek professional in de hand genomen om de hele boel op de schop te nemen om een nog betere service te kunnen leveren.
Nog een paar demos en we gaan beginnen met de definitieve artikelen keuze.
Gr

Is er een mogelijkheid dat Sovjet Shooters in het assortiment komt? Daar zitten echt een aantal toppers bij om je vingers bij af te likken:)

Dank, dat had ik nog niet meegekregen. Toch maar een welkoop of zoiets opzoeken eind dit jaar, ik moet een paar items uit die lijn in mijn straat zien blazen :p

Back
Bovenaan