Vuurwerk Orthen

Heeft niets te maken met de Boxen Marchel. Het heeft gewoon met de korting zelf te maken. Zodra je over de 200 euro komt dan krijg je die foutmelding. Ook wanneer je geen v.d. genoemde Boxen erbij hebt zitten. Heeft verder ook niets met cookies te maken!

Heeft niets te maken met de Boxen Marchel. Het heeft gewoon met de korting zelf te maken. Zodra je over de 200 euro komt dan krijg je die foutmelding. Ook wanneer je geen v.d. genoemde Boxen erbij hebt zitten. Heeft verder ook niets met cookies te maken!

We zijn er mee in de weer.
sommige bestellingen komen wel door en andere niet.
We zijn nu bezig met het oplossen ervan.

gr

Bj mij werkt het nog niet, bij andere blijkbaar wel. Zou jammer zijn als ik dan straks te laat ben, en dat terwijl ik nu al paar keer speciaal vrij heb genomen om te bestellen...

Is er nu een officieel startsein? Want er kloppen toch nogsteeds dingen niet.

Event Boxen, geeft foutcode of berekend korting (waar je geen recht op hebt), dit gaat wel goed bij de Garden of Eden en de Delicious Thunder.

Duidelijkheid zal wel fijn zijn, niet dat ik dadelijk bestel en er dan nog overwachts kosten bij komen.

Verder heb ik alleen maar respect voor jullie harde werk, begrijp me niet verkeerd.

Wacht maar tot wij de zekerheox hebben dat het wekr.
We hebben nu al een aantal keren de go gekregen van zo'site monteur of hoe je ze ook noemt.
wij gaan nu pas starten als alles goed draaid.

gr

Heb je enig idee wanneer dat is? En wat gebeurd er met de bestellingen die wel doorgekomen zijn (die van mij niet helaas)?
Overigens kan ik nu wel 2 immortal gold boxen bestellen voor 180 euro totaal... Dat gaat hem zeker niet worden? :p

Bj mij werkt het nog niet, bij andere blijkbaar wel. Zou jammer zijn als ik dan straks te laat ben, en dat terwijl ik nu al paar keer speciaal vrij heb genomen om te bestellen...

Vrij nemen om te bestellen, wtf gozer.
Jullie overdrijven allemaal, heb gewoon eens een beetje geduld. Moeimakers.

Marchel. Ik ga het je makkelijk maken.

Wanneer je van 1 enkel produkt meerdere besteld en het bedrag komt boven de 200 euro dan is er niets aan de hand en wordt de korting van 35% gewoon verrekend. Helaas voor jullie gaat dat dan ook op voor de Rubro Event blokken.

Enfin, wanneer je er ook maar 1 ander produkt erbij doet dan loopt het systeem al in de soep. Hij kan dus niet meer dan van 1 soort de korting verrekenen. je hoeft dus niet te testen, het gebeurd gewoon bij alle produkten.

Die bestellingen die wel zijn doorgekomen zijn waarschijlijk van die personen die hiervan misbruik willen maken en dus bijvoorbeeld alleen de Immortal Gold hebben besteld en vervolgens weer een bestelling plaatsen en dit keer dan bijvoorbeeld alleen de 6 Elements nemen. enz.

Ik zou, als ik jullie was alle bestellingen die tot nu toe zijn doorgekomen goed bekijken.. er klopt echt niets van.

Ik zie dus ook dat je op de dozen waar geen korting op zit gewoon korting krijg.:)

Reken jezelf niet rijk. Ze hebben meteen aangegeven dat er een fout in zit en dat kunnen en mogen ze gewoon terugdraaien. Daar hebben ze ook meer dan recht op lijkt mij, gezien alles wat ze voor ons doen.

De bestellingen die door zijn gekomen worden gecontroleerd op juistheid en evt opnieuw ingezet met het juiste bedrag.

Er gaat niets boven automatisering:p

Reken jezelf niet rijk. Ze hebben meteen aangegeven dat er een fout in zit en dat kunnen en mogen ze gewoon terugdraaien. Daar hebben ze ook meer dan recht op lijkt mij, gezien alles wat ze voor ons doen.

Dat doe ik ook niet hoor,snap ik ook wel dat het niet klopt.
Nu ben ik nog rijk,heb nog niets besteld namelijk:bonk:

Marchel. Ik ga het je makkelijk maken.

Wanneer je van 1 enkel produkt meerdere besteld en het bedrag komt boven de 200 euro dan is er niets aan de hand en wordt de korting van 35% gewoon verrekend. Helaas voor jullie gaat dat dan ook op voor de Rubro Event blokken.
Sorry, volg dit langste winkeltopic ooit niet zo maar begrijp ik goed dat alles op de freaksite boven 200e. een korting van 35% levert, behalve op de Event assortimenten?

Klopt, en de Garden of Eden en Delicious Thunder ook niet. De rest heeft inderdaad boven de €200,- euro een korting van 35%.

Back
Bovenaan