Vuurwerk Orthen

Vette actie!! Bedankt! Voor de zekerheid een aantal vragen:
- geldt de korting ook voor het gedeelte van de consumentensite? B.v. op de romeinse kaarsen etc?
- waarom kost het meterpakket op de freaksite 19,95 en op de consu site 9,95? Misschien een foutje?

Alvast bedankt voor je antwoord!

De korting geld alleen op de producten die vermeld staan op onze freaksite.

Wat betreft prijsverschillen.
Aan beide sites moet nog veel gesleuteld worden.
Zodra de sites up to date zijn zal ik dit aangeven.
De komende tijd zal er flink wat verranderen dus hou het goed in de gaten.

Wat betreft extra actie,deze zal ik bekend maken zodra ik de GO krijg:p

Vorig jaar toen ik net in den bosch kwam wonen, heb ik bij vuurwerk orthen besteld, en doordat ik niet wist van die freakskorting kreeg ik alsnog korting van hun. Was wel tof van ze. Goede service en hele vriendelijke mensen! Dit is echt mijn winkel geworden hahaha

Zit nog te twijfelen tussen verschillende winkels verspreid over heel nederland. Vuurwerk-orthen is wel erg verleidelijk, lekker dichtbij, lekker duidelijk en natuurlijk geen gekkigheid gewoon een mooie korting en klantvriendelijkheid.
Ga het zeker in de gaten houden als de site open is!

Zit nog te twijfelen tussen verschillende winkels verspreid over heel nederland. Vuurwerk-orthen is wel erg verleidelijk, lekker dichtbij, lekker duidelijk en natuurlijk geen gekkigheid gewoon een mooie korting en klantvriendelijkheid.
Ga het zeker in de gaten houden als de site open is!

Probeer Rowy in Almere eens :D:D:D

Het zegt toch genoeg over een winkel als je bij een andere zaak reclame moet maken over je winkel?
Dat je bij je eigen topic niet veel replies krijgt, verbeter je dat zeker niet door zo'n onnodige en zinloze en respectloze comment te plaatsen.
Orthen the way to go!

Sjezus hee, ik probeerde maar een geintje te maken, wist ik veel dat het in de topic van Orthen zat, Hij vroeg zelf dat hij door het land heen wou gaan,
Maar blijkbaar schiet dit bij juliie in het verkeerde keelgat....

Even een kleine update.

Momenteel is het volgende zeker wat we gaan draaien qua assortiment.

Evolution Fireworks
Evolution Collection.

Royal
Fu > Selectie.
Red Factory > selectie.
Royal Garden > selectie.

Wolf
Dynasty > Selectie.
Barely Legal > Selectie.

Rubro
Elite brand > Event.
Diversen.

Broekhof
Pyropower > Selectie.
Crown > Selectie.

GBV
Diversen.

Cafferata
Diversen.

Mochten er nog dingen verranderen zal ik dat z.s.m. posten.
Wat betreft andere actie,Daar kom ik de komende week op terug.

gr

Laatst bewerkt:
4 uur cup a.. uhh ik bedoel.. abboneren-op-dit-topic, dat zouden meer mensen moeten doen!
Ben erg benieuwd naar wat er komen gaat voor dit jaar, en veel is de laatste dagen/weken al duidelijk geworden, maar 1 ding is voor mij al zeker; ik kom langs!

Back
Bovenaan