Vuurwerk Orthen

Helemaal top! Maar welke site komt dan online de freaks of de gewoone site?

We proberen alles klaar te krijgen maar we geven jullie natuurlijk de voorkeur omdat de meeste van de freaks al zitten te wachten.

Ik kom net van Gilbert af en ik kan zeggen dat jullie erg tevreden zullen zijn met het resultaat.
We gaan morgen nog even naar Wolf om 1 en ander te bespreken en ik nog een bepaalde lijn in gedachte waar ik jullie erg blij mee zal maken denk ik,Maar dat zien jullie wel bij het online komen.

Tevens even over een eventuele karton korting gehad,Ook dit gaan we verder bespreken.

grtz

Weer nieuwtjes om van te smullen, ik ben benieuwd hoe het verder uitpakt.
Hebben jullie een nieuwe deadline van het openen van de freaksite? :)

Er wordt momenteel aan gewerkt.
Maar omdat we nog steeds aan het uitbreiden zijn in het assortimnt blijft het sleutelen,Echter zal naar mijn mening jullie gedult beloont worden:p

Bij deze ook nog even een update over de freakloting.

Ik heb nog wat leuke gadgeds weten te vinden die verloot gaan worden onder de freak bestellingen.

De hoofdprijs zal zoals al genoemd bestaan uit een originele Dummy uit de etalage van Bex,En dit is geen kleine jongen:D

Daarbij heb ik nog wat leuke dingetjes gevonden zoals.

Weco > Koffiemok.
Weco > Multitool.
Weco > Cap.
Weco > Aansteker.

En driemaal een strip met 10 explosiegevaar pictogram stickers 3cm.

Ben benieuwd of jullie dit aanspreekt:p

grtz

Laatst bewerkt:
Bij deze even de afbeeldingen van de te winnen prijzen.

Hoofdprijs.

2e prijs.

3e prijs.

4e prijs.

5e prijs.

Troostprijzen 3.

grtz
VuurwerkOrthen

Ik zie net dat ZENA nederland ook ineens bij vuurwerk orthen wordt verkocht kan je dan ook vertellen welke categorieën? (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen haha)

Ik zie net dat ZENA nederland ook ineens bij vuurwerk orthen wordt verkocht kan je dan ook vertellen welke categorieën? (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen haha)

Naar mijn weten is dit niet zo,Zal vanmiddag even met Gilbert overleggen want ik denk dat er bij de bouwer iets niet goed gaat.

De importeur GBV/Weco heeft een kleine aantal artikelen van Zena Nederland overgenomen. Volgens mij is de Burned Horse er daar één van. Ik denk dat de Zena producten die op de site staan, worden geleverd door GBV/Weco.

De importeur GBV/Weco heeft een kleine aantal artikelen van Zena Nederland overgenomen. Volgens mij is de Burned Horse er daar één van. Ik denk dat de Zena producten die op de site staan, worden geleverd door GBV/Weco.

Wij gaan wel wat producten voeren maar dat valt onder de gbv en Weco artikelen.

Ik kom hier later op terug.

grtz

Kloppen deze acties?

200> - 25% korting
500>- 35% korting

Volgensmij staan de haakjes verkeerd om :rolleyes:
Als het goed is staat er nu dat als je voor 500 euro of minder kooopt, dat je 35% korting krijgt.

Het zou dus zo moeten zijn:

200< Jouw bedrag < 500 = 25% korting. Dus zit jouw bedrag tussen de 200 en 500, dan krijg je 25% korting

500< Jouw bedrag < -----> = 35% korting. Dus zit jouw bedrag boven de 500 euro, krijg je 35% korting.

Ik begrijp het niet helemaal. Is de webshop nu geopend of enkel al een groot deel van de collectie geplaatst op de webshop?

Is dit wel al de collectie van 2010? Zo ja, dan kan ik echt beginnen aan mijn lijst :)

@Vaessen
Nee ze zijn er nog mee bezig er worden continu dingen toegevoegd en er moeten nog veel dingen worden verwijderd zoals de gehele havanna colectie:D

Back
Bovenaan