Vuurwerk Orthen

1 product hier besteld in de actie (Ecstatic Box), alle vergelijkbare vervangers waren ook op (iets met een probleem met logistiek werd door Marchel verteld?).

Mijn vervanger is HEEL NETJES opgelost, laat ik het zo zeggen :).

Vanmiddag mn bestelling opgehaald bij tolbrug, was lekker rustig. We konden de auto even naast de winkel parkeren om alles in te laden en alles wat ik besteld had is geleverd. Helemaal top, volgend jaar weer bestellen!

Alleen estatic was er niet daarvoor winternight gehad. Verder wel de gratis cake erbij moeten vragen. En wat klein spul extra gehad verder was alles er. En een orthen box mee gepakt waarbij Fijn is dat je voor 100 natuurlijk 4 leuke cakes kan uitzoeken.

Net weer geweest om mijn bestelling op te halen. Wat een verademing. Heb bij alle andere winkels minstens 45 min. tot een uur moeten wachten. Hier stond mijn bestelling netjes klaar. Binnen 5 minuten weer buiten. En de bunker blaster is echt een mooie gratis box. Blij mee

Ook geweest bij de de tolbrugstraat, even naast de zaak geparkeerd, 10 minuten later lag het spul in de auto en de Solar Storm 100 mee gekregen. Jammer van de bunker blaster maar dit is ook een hele dikke box dus zeker tevreden. Volgend jaar weer, 4e x alweer:)

Gisteren ook mijn opgehaald. Geheel compleet en een bunker blaster erbij gekregen. Volgend jaar zeker weer!!

Wel jammer dat ze twee geleden de brasilian box aanboden voor 84,95 en dat hij een paar dagen later een prijskaartje van 99 euro om heeft hangen :sad:

was vergissing (die 84,95) zei gilbert,
en heeft natuurlijk ook met de actie gratis box bij 3 boxen te maken

Dat ze de fairytail ook van 84,95 naar 99,95 hebben gebracht is voor mij de reden om niet meer hier te bestellen. Als je 3 ass ( fairy en brasilian ) besteld ben je hier dus 45,00 meer kwijt dan ergens anders. Zo interessant is die "gratis" box dan ook niet meer.
Eerste twee weken januari stonden deze assortimenten beide voor 15,00 goedkoper, echter had ik toen geen geld, luck voor de heren die wel konden bestellen.
Maar ik vind het bezopen en jammer, de prijzen zijn in principe gelijk aan de verkoopprijzen in december :bonk:

Dat ze de fairytail ook van 84,95 naar 99,95 hebben gebracht is voor mij de reden om niet meer hier te bestellen. Als je 3 ass ( fairy en brasilian ) besteld ben je hier dus 45,00 meer kwijt dan ergens anders. Zo interessant is die "gratis" box dan ook niet meer.
Eerste twee weken januari stonden deze assortimenten beide voor 15,00 goedkoper, echter had ik toen geen geld, luck voor de heren die wel konden bestellen.
Maar ik vind het bezopen en jammer, de prijzen zijn in principe gelijk aan de verkoopprijzen in december :bonk:

Je hebt toch in een supermarkt ook wel eens dat iets ineens duurder wordt? Een pot chocopasta kost de ene week nog 1,50, maar een week later 1,70. Daarna komt hij in de actie: Nu: voor maar 1,50! Daar klaag je toch ook niet over? Ik snap echt wel dat er mensen balen van prijsverhogingen, maar het blijft nog altijd: take it or leave it. Dus staat de prijs je niet aan? Dan moet je het zeker niet kopen. Je krijgt er in december vast geen gratis box bij, dus het is alsnog gewoon gratis vuurwerk wat ze aanbieden. Helemaal niks persoonlijks hoor Torrr.

Ik bestel zelf trouwens niks bij Orthen, is me veel te ver weg.

Ik ben met je eens dat die assortimenten flink in prijs gestegen zijn, maar daarentegen zijn andere boxen (bv: GP1 en Serenity) wel prima prijzen voor in Januari. Zeker als je ze vergelijkt met andere freakacties. Pak er nog een limited Edition 1 bij en je hebt je gratis box al te pakken.
Ligt natuurlijk wel aan de voorkeur die jezelf hebt..

Je krijgt er in december vast geen gratis box bij, dus het is alsnog gewoon gratis vuurwerk wat ze aanbieden. Helemaal niks persoonlijks hoor Torrr.

I know Willy, maar ik zeg gewoon wat ik denk en die gratis doos betaal je bijna zelf. Dat viel mij op en dat vermeld ik dus gewoon :)

Ik ben met je eens dat die assortimenten flink in prijs gestegen zijn, maar daarentegen zijn andere boxen (bv: GP1 en Serenity) wel prima prijzen voor in Januari. Zeker als je ze vergelijkt met andere freakacties. Pak er nog een limited Edition 1 bij en je hebt je gratis box al te pakken.
Ligt natuurlijk wel aan de voorkeur die jezelf hebt..

Ik wilde twee of drie assortimenten bestellen, maar nu maakt het geen klote meer uit waar ik ze bestel. Dan ben ik goedkoper uit, maar jee ik heb dan geen "gratis" box :angel:

Een eigenaar van een shop mag natuurlijk doen wat hij wil toch?

alle acties met gratis vuurwerk zijn gewoon sigaren uit eigen doos

Dat slaat natuurlijk nergens op. Neem als voorbeeld ZENA NL, die hebben al een aantal jaren geen gratis vuurwerk meer op de ZENA NL-website. Bij verschillende winkels die ZENA verkopen krijg je op de eigen website van die winkels vaak wél gratis vuurwerk bij ZENA-artikelen maar de prijzen van de artikelen zijn gelijk aan die op de ZENA-site. Hoezo is het gratis vuurwerk dan een sigaar uit eigen doos?

Maakt op mij ook geen fijne indruk dat wijzigen van de prijzen. Ik had het geluk dat ik begin januari al 1 assortiment kon bestellen. Wilde nog een 2e kopen ( was gezellig in de chat :D :D ). Had hem al in mijn winkelmand (voor 89,95). En toen werd hij opeens 99,95, Ook in mijn winkelmand was de prijs aangepast.

Heb er vanaf gezien. Je bent lekker gemaakt met 84,95 of 89,95 en dan is het balen als ze opeens duurder zijn.

Snap je helemaal. Maar ik heb nu een gp1 genomen. Die prijs is wel vrij scherp.

Weet niet of je de gratis box afgelopen jaar hebt gezien, dat was namelijk een hele gave box voor een gratis artikel. Bestel 3x de transbomber, die overal in het land voor een vergelijkbare prijs wordt aangeboden en je krijgt er een gratis box bij. Gewoon een prima actie! Het (freak) jaar is pas net begonnen he...
alle acties met gratis vuurwerk zijn gewoon sigaren uit eigen doos

Back
Bovenaan