Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
komen er nog meer boxen bij voor de gratis box
Wel jammer dat ze twee geleden de brasilian box aanboden voor 84,95 en dat hij een paar dagen later een prijskaartje van 99 euro om heeft hangen![]()
was vergissing (die 84,95) zei gilbert,
en heeft natuurlijk ook met de actie gratis box bij 3 boxen te maken
Dat ze de fairytail ook van 84,95 naar 99,95 hebben gebracht is voor mij de reden om niet meer hier te bestellen. Als je 3 ass ( fairy en brasilian ) besteld ben je hier dus 45,00 meer kwijt dan ergens anders. Zo interessant is die "gratis" box dan ook niet meer.
Eerste twee weken januari stonden deze assortimenten beide voor 15,00 goedkoper, echter had ik toen geen geld, luck voor de heren die wel konden bestellen.
Maar ik vind het bezopen en jammer, de prijzen zijn in principe gelijk aan de verkoopprijzen in december![]()
Dat ze de fairytail ook van 84,95 naar 99,95 hebben gebracht is voor mij de reden om niet meer hier te bestellen. Als je 3 ass ( fairy en brasilian ) besteld ben je hier dus 45,00 meer kwijt dan ergens anders. Zo interessant is die "gratis" box dan ook niet meer.
Eerste twee weken januari stonden deze assortimenten beide voor 15,00 goedkoper, echter had ik toen geen geld, luck voor de heren die wel konden bestellen.
Maar ik vind het bezopen en jammer, de prijzen zijn in principe gelijk aan de verkoopprijzen in december![]()
Je krijgt er in december vast geen gratis box bij, dus het is alsnog gewoon gratis vuurwerk wat ze aanbieden. Helemaal niks persoonlijks hoor Torrr.
Ik ben met je eens dat die assortimenten flink in prijs gestegen zijn, maar daarentegen zijn andere boxen (bv: GP1 en Serenity) wel prima prijzen voor in Januari. Zeker als je ze vergelijkt met andere freakacties. Pak er nog een limited Edition 1 bij en je hebt je gratis box al te pakken.
Ligt natuurlijk wel aan de voorkeur die jezelf hebt..
alle acties met gratis vuurwerk zijn gewoon sigaren uit eigen doos
alle acties met gratis vuurwerk zijn gewoon sigaren uit eigen doos