piper_oo-kiw
VWC lid
Heeft er iemand nog tips met betreft parkeren bij Tolbrug? Kan er op dat stukje van laden en lossen geparkeerd worden bijvoorbeeld?
Qpark Arena ingang voor de auto en te voet liggen voor de deur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er iemand nog tips met betreft parkeren bij Tolbrug? Kan er op dat stukje van laden en lossen geparkeerd worden bijvoorbeeld?
Volgens mij is dat zo'n beetje het best bewaarde geheim van Nederland op dit moment![]()
Ja dat zag ik ook inderdaad dat je in de arena kunt parkeren. Maar dat word dan een paar keer lopen. Kunnen we niet voor de deur of ernaast ff parkeren inladen en weer wegrijden?
Zie onderstaande mailwisseling van eerder dit jaar, ga er niet vanuit dat het de bunkerblaster betreft, dit omdat deze geproduceerd is voor de vuurwerkbunker en Gilbert aangeeft dat het om een speciale box gaat, welke specifiek geproduceerd is voor Orthen.
Bekijk bijlage 42692
Ja wss zijn het gewoon 4 pro fire cakes dus in een mooi uitziende omdoos en is het maar afwachten wat je krijgt. Maar is het sowieso mooi meegenomen.
Als ik "evolution best selection 100 vuurwerk" google kom ik tegen dat ie speciaal gemaakt is voor een andere vuurwerkwinkel. Er staat ook niet bij of deze compound is ja/nee dus dat kunnen we ook nog niet met zekerheid zeggen toch?
Is wel degelijk compound, zie mailwisseling 2 Posts boven jouw post!
Goh wees eens dankbaar met wat je krijgt.![]()
Goh wees eens dankbaar met wat je krijgt.![]()