Vuurwerk Orthen

Oke dus nu word het al zeker dat ze: Pro-line ,Barley legal en dynasty gaan verkopen ? En komt full loaded niet in de collectie ? En wat dacht je van Zena ,Marijn ,Xxl of vraag ik nu teveel ? :p

:bye:

Als je een mailtje stuurt naar vuurwerk orthen kunnen ze meestal wel produkten voor je laten mee komen als het niet in de winkel of folder is opgenomen.
Denk niet van zena maar wel van de importeurs welke merken ze voeren.
Heb ik vorig jaar ook gedaan en was geen probleem.

Gr Marc

Heel erg bedankt voor de link dit word echt genieten voor mij zeg.
Wat een acties ik ga voor de 20% korting!

Een fantastische aanbieding van Vuurwerk Orthen.
Geweldig hoe dit bedrijf meedenkt met ons als freaks, door en kortingen te verstrekken die op kunnen lopen tot 30% !!!!, maar ook door het leveren van 4 topmerken.
De website ziet er ook zeer fris en professioneel uit.
Mijn complimenten.
Mannen laat deze kortingen niet aan je neus voorbijgaan.

Ik ga zeker langs deze winkel. Een echte freak shop met kortingen voor ons en een speciale site ervoor. Helemaal Top! Wie gaan er nog meer langs vuurwerk Orthen?

:D

Ik koop er ook maar zal mischien ook achter de verkoop balie staanHet vuurwerk is grotendeels door mij uigezocht en heb zoals jullie zien mijn best gedaan.
Nu er nog voor zorgen dat de zaak de bekendheid krijgt die het verdiend dus.

ZEGT HET VOORD ZEGT HET VOORT GOEDKOPER VUURWERK ZOALS HET HOORT......

Ik zal met je mee gaan helpen om hem bekent te maken maar mag je de link ook aan mensen geven die niet op forums zitten zodat hun door de kortingen ook naar jullie winkel komen? En komen de aanbiedingen van de "gewone"site nog op de "freak" site te staan?

Ik zal met je mee gaan helpen om hem bekent te maken maar mag je de link ook aan mensen geven die niet op forums zitten zodat hun door de kortingen ook naar jullie winkel komen? En komen de aanbiedingen van de "gewone"site nog op de "freak" site te staan?

Deze subsite is speciaal opgezet voor members van vwc,avp,en fps.
Dit als een grote xtra service voor de echte vuurwerkliefhebbers onder ons.
Meestal zullen zij ook wat meer uitgeven dan de normale consument.
Mischien kun je deze vraag beter even stellen op hun info@ adres die op hun site staat.

gr
Pyromaniac 1975

Een fantastische aanbieding van Vuurwerk Orthen.
Geweldig hoe dit bedrijf meedenkt met ons als freaks, door en kortingen te verstrekken die op kunnen lopen tot 30% !!!!, maar ook door het leveren van 4 topmerken.
De website ziet er ook zeer fris en professioneel uit.
Mijn complimenten.
Mannen laat deze kortingen niet aan je neus voorbijgaan.

Hey Moontan,Kom je ook een keer langs:D

Ik heb het besluit genomen om hier te gaan bestellen. En dat toch wel redelijk ver van Den Bosch vandaan. :rolleyes:
Ik was eerst van plan om richting kuiper in Koekange te rijden maar nu ik het hier voor ongeveer dezelfde prijs kan krijgen (-25%!) en het veel dichterbij is, heb ik besloten om hier heen te rijden! :)

Daarbij heb ik niet al te goede ervaringen op gedaan daar in koekange, vaak miste ik een deel van de bestelling, wat toch nooit echt fijn is. Dus mocht het me hier wel bevallen zal ik waarschijnlijk vaker hier heen gaan.

Ik mis alleen wel een top assortimentje van Dynasty, namelijk de Sky Show?!.. Tot mijn grote spijt zie ik die er niet tussen staan. Verder hele leuke actie van deze mensen, mogen ze vaker doen! :wink:

Ik heb het besluit genomen om hier te gaan bestellen. En dat toch wel redelijk ver van Den Bosch vandaan. :rolleyes:
Ik was eerst van plan om richting kuiper in Koekange te rijden maar nu ik het hier voor ongeveer dezelfde prijs kan krijgen (-25%!) en het veel dichterbij is, heb ik besloten om hier heen te rijden! :)

Daarbij heb ik niet al te goede ervaringen op gedaan daar in koekange, vaak miste ik een deel van de bestelling, wat toch nooit echt fijn is. Dus mocht het me hier wel bevallen zal ik waarschijnlijk vaker hier heen gaan.

Ik mis alleen wel een top assortimentje van Dynasty, namelijk de Sky Show?!.. Tot mijn grote spijt zie ik die er niet tussen staan. Verder hele leuke actie van deze mensen, mogen ze vaker doen! :wink:

Wat je evt kunt doen benno is een mail sturen met de vraag of deze besteld zou kunnen worden.

In ieder geval fijn om te weten dat onze super actie een beetje bekendheid begint te krijgen.

gr
Pyromaniac 1975

Hey Benno goed nieuws voor je.Deze is verkrijgbaar.

Hey Benno goed nieuws voor je.Deze is verkrijgbaar.

Inderdaad ik had het al vernomen en dat is heel erg fijn, deze gaat er ook bij dan! :)
Ik heb ze naar jou advies een mailtje gestuurd met de vraag of ze deze ook in het assortiment op konden nemen, en dat was absoluut geen probleem!!
Echt top service! :)

Ik hoop natuurlijk dat deze ook op de site komt (korting..), maar anders moest ik volgens het mailtje gewoon even mailen nadat ik besteld had en dan stond er letterlijk: "dan zorg ik dat ik ze voor je klaar heb staan", geweldig toch!? :cool:

(off topic, ben jij toevallig Marchel dan?... :p)

Inderdaad ik had het al vernomen en dat is heel erg fijn, deze gaat er ook bij dan! :)
Ik heb ze naar jou advies een mailtje gestuurd met de vraag of ze deze ook in het assortiment op konden nemen, en dat was absoluut geen probleem!!
Echt top service! :)

Ik hoop natuurlijk dat deze ook op de site komt (korting..), maar anders moest ik volgens het mailtje gewoon even mailen nadat ik besteld had en dan stond er letterlijk: "dan zorg ik dat ik ze voor je klaar heb staan", geweldig toch!? :cool:

(off topic, ben jij toevallig Marchel dan?... :p)

Ja dat ben ik.

Nou mensen we zijn er uit.
De hoofdcollectie bestaat uit proline en een selectie van de Dynasty,Waaronder de toppers als dragsters en sniper.
Ook hebben we de Barely legal lijn compleet,Daarbij zullen er ook een aantal cake's uit de lidu en star collectie verkocht worden en daarbij ook de moab.
In totaal hebben we dit jaar een 110 producten en kijken dit jaar hoe het de klanten bevalt,Bij succes zullen er weer producten bij komen.
De site zal op 1 nov online moeten gaan.Tevens zullen er op vwc en avp banners komen die de moeite waard zijn om te bekijken vanwege de kortings actie voor members.

mvg
Pyromaniac 1975

De banner is sinds vandaag geplaatst. red. :wink:

Back
Bovenaan