Vuurwerk Orthen

Ik hier gister nacht ook geweest en bijna alles was er. Maar wat er niet was wist ik al dus mooie vervangers voor.
Als gratis box de goliath van pangu

Cosmopolis zou prima box zijn.

Bunkerblaster, was het jaar of 6 terug, dat was echt een rammer toen. Ook keer een pro-line box gehad die was niet zo best, maar goed iets met gegeven paard etc.

29e rond uur of 00:30 weet ik het :)
Ben hier ook geweest toen ze de Bunker Blaster als gratis box hadden. Die nog onthouden want die was echt steengoed. Cosmopolis er vorig jaar bij gehad. Die toen ergens rond 10u gestookt en denk dat het daarvoor een prima box is. Wel benieuwd wat er dit jaar zit.

Ook nog een keer een paar karton Wall of Gold en Wall of Silver opgehaald. Stiekem zou ik willen dat ik er daarvan nog 1 of 2 bewaard had..

Vandaag vroeg in de ochtend vanuit Leeuwarden afgereisd naar het zuiden.

Leuk gesprek gehad en prima en vlot geholpen.

Weer vlot en fijn geholpen bij Orthen.
Helaas was de Event Sky Candy niet geleverd. En zou een vervanger krijgen, maar die had ik elders al besteld, dus netjes direct geld terug.
Boracy van Pangu als gratis “box” gekregen
Bedankt voor alle jaren en mooie demo’s

Laatst bewerkt:
Vanmorgen hier geweest, net als de afgelopen 6 jaar. Top zaak, hopelijk tot volgend jaar en anders bedankt voor al die jaren mooi vuurwerk en een top service!

Vanochtend hier langs geweest. Bij aankomst reedt er net iemand weg die precies voor de deur geparkeerd stond, kwam dat even mooi uit!

Eenmaal binnen, de afhaalbon laten zien. Ik was laat, maar volgens de jongeman achter de balie maakte dat niets uit. Binnen 5 minuten mijn bestelling gekregen.

De beste jongeman bood ook nog eens aan om te helpen met sjouwen. In totaal na ongeveer 10 minuten alweer weggereden met mijn bestelling.

Wat een service weer hier! Dit was vorig jaar ook zo. Snel, goed en zeer vriendelijk geholpen.

Bedankt weer Orthen en hopelijk tot volgend jaar, ook nog de extra complimenten voor diegene die mij geholpen heeft. Echt een topgozer!

Ja, waar beginnen we?

Vannacht na wat speciaalbier was ik op zoek naar de TANG REN JIE, nergens meer te krijgen of reten duur 200+ en dat vind ik maar niks.

Na scrollen en scrollen kom ik op de freak?website terecht en zie daar tot verbazing inderdaad de tang ren jie voor een mega deal!
Totaal niet stil gestaan op dat moment dat dit niet zou kloppen, kon immers alles nog bestellen en tijden kiezen dus zocht er verder niet achter.

Tot dat….

In de ochtend binnen liep en ze vrijwel direct al vermelde (hoe kun je een bestelling plaatsen terwijl de website dicht is) ja knap lullig voor hun en mij.🤭
Uiteindelijk gewoon super opgelost en wat andere dingen meegekregen voor het zelfde totaalbedrag.

Gilbert
Tot morgen,

Back
Bovenaan