Vuurwerk Orthen

Weet iemand van jullie toevallig of de six box van fireworks specials met of zonder kooi is IVBM het uitleveren daarvan.
Was voorgaande jaren met kooi, ik weet niet of dit aangepast is of dat er een uitdaging is met uitleveren (zou je aan Orthen zelf even moeten vragen denk ik).

Orthen ook alles van Fireworks Specials van de website gehaald omdat het te laat binnen is. Grote fout van het merk zeg..

Je zou dat veel in bestelling hebben staan. Moet je weer allemaal vervangers regelen of geld terug.

Orthen ook alles van Fireworks Specials van de website gehaald omdat het te laat binnen is. Grote fout van het merk zeg..

Je zou dat veel in bestelling hebben staan. Moet je weer allemaal vervangers regelen of geld terug.

Volgens de feedback kan een merk er niet altijd wat aan doen, of toch wel?

Hoe dan ook zuur voor degene die inderdaad FWS hebben in hun collectie...

Bij Gilbert is nog nooit iemand ontevreden naar huis gegaan met vervangers!!

Ik kwam altijd erg graag bij Orthen maar de laatste jaren vind ik het aanbod en prijzen niet meer zo interessant helaas!

Back
Bovenaan