Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat ik een kleine 14 dagen geleden een bestelling had geplaatst bij een Duitse winkel was vandaag de dag om het daadwerkelijk op te halen.

Een klein uurtje sturen bracht me naar mijn bestemming waar een mooie volle doos met Cat 1 van Funke op me stond te wachten. Even een kort praatje, inladen en weer een uurtje terug.
Wat blijft het toch heerlijk om vuurwerk te halen en wat zien de producten van Funke er prachtig uit!

Het was een probleemloos ritje, binnenkort mag ik nog een keer maar deze keer niet voor mijzelf maar voor de voorraad van TP-Vuurwerk.

Bekijk bijlage 57934

De 4 beste F1 producten bij elkaar. Lekker!

Vanochtend weer even een klein rondje in de regio gedaan. Bij een tuincentrum in de buurt staat er een oliebollenkraam op de parkeerplaats. Ben daar speciaal heen gereden voor de amandelbollen, erg benieuwd. Maar toch ook maar even snel het tuincentrum in gelopen, want de Funke Bengalfeuer Mix zou nog op voorraad moeten zijn en ik wou nog wel een paar pakjes extra. Vervolgens door naar het tweede tuincentrum voor nog 2 pakjes 3" Colour Conics, zodat ik eind december op een rustig plekje nog eens wat cat.1 kan testen. Uiteraard ook weer even een foldertje meegenomen en in de auto stond uiteraard Skyradio op, om de sfeer te verhogen.

Moet zeggen dat ik wel kan genieten van de kwalitatief hoogwaardige F1 artikelen (met name Original Fireworks en Funke) en ben blij dat ik nog wat aan de collectie heb toe kunnen voegen, maar toch is het gevoel niet hetzelfde als wanneer ik in de auto stap tijdens de afhaaldagen om mijn bestellingen op te halen bij de desbetreffende tuincentra.

Screenshot_20201212-160946_Gallery.jpg

Screenshot_20201212-161841_Gallery.jpg

Screenshot_20201212-161901_Gallery.jpg

Vorige week vrijdag na het werk meteen doorgereden naar de Intratuin om nog snel mijn bestelling cat. 1 op te halen. Gekozen om er op de scooter heen te rijden, het was er die dag prima weer voor. En hierdoor kwamen er weer mooie herinneringen omhoog, want de eerste jaren dat ik mijn scooter had, heb ik geregeld dezelfde route afgelegd naar het tuincentrum om destijds de bestellingen op te halen. Mooie tijden waren dat. Ook nu erg blij met de cat. 1 bestelling, waaronder de Funke fonteinen, want ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ook dat niet meer zou gebeuren.

Screenshot_20201221-190712_Gallery.jpg

Screenshot_20201221-190735_Gallery.jpg

WhatsApp Image 2021-01-06 at 15.29.14.jpg

Ik wilde dus mooi in stijl vuurwerk gaan ophalen. Mondkapjes besteld op aliexpress al vóór het vuurwerkverbod, vandaag geleverd :') Laten we het er maar op houden dat het idee goed was haha!

Ps. iemand belang bij 49 mondkapjes met 2021 derop :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan