Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?

Dit jaar dus ons spul en dag eerder ophalen, ideaal. Ik zelf haal het altijd de eerste verkoop dag. Moet er niet aan denken om niets te halen terwijl het eindelijk weer mag.

Al mijn bestellingen die ik bij winkels heb besteld met een freak-actie, haal ik de 28e al op.
De 29e of 30e haal ik bij mijn vertrouwde lokale dealer nog een order op. Gewoon met een karretje, want ik woon daar slechts 600 meter vandaan :p

Ik probeer het toch altijd de eerste verkoopdag op te halen... stel je voor dat ik nog een dag of twee dagen moet wachten voor het mooie vuurwerk weer in huis is :D

Ik zal minimaal 2 keer een ritje moeten gaan maken. En dan al sowieso met meedere auto's. Liefste alles zo snel mogelijk in de auto en de spulletjes een mooi veilig onderkomen geven

Altijd de 1e dag! Sowieso vanwege de freakacties, maar de 1e dag moet het ook gewoon binnen zijn! Heerlijk toch.

Hoewel ik de must haves voor de eerste dag in zal plannen, vind ik verder spreiding over 2 dagen wel prima. Nu zal dat 3 dagen worden, heerlijk, lekker winkels afstruinen en genieten van de sfeer.

Helaas heeft niet iedere winkel de beste sfeer in mijn ogen, maar dan rijden we gewoon door naar een volgende. Daarnaast hebben we dit jaar rustig de tijd voor de sluitende winkels, happy hour. Niet alleen leuk om zelf een mooi extraatje te scoren, maar vooral leuk om te zien dat er mensen binnen lopen, een budget noemen en accepteren wat ze krijgen, maar ondertussen ook dikke blokken meenemen voor een spotprijs. :p

Ik ga op de 28e naar de vuurwerk winkel bij ons in het dorp (vuurwerkplanet) en de 29e rij ik naar vuurwerktotaal en vuurwerkland-steenbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan