Vuurwerk ophalen...

Zo laat mogelijk op 30 december. Klinkt misschien een beetje raar maar werk bij Vuurwerkland Steenbergen en dan heb ik helemaal geen tijd om het eerder uit te zoeken en zo wel dan ligt het een paar dagen in mijn auto en dat lijkt me ook niks. Aangezien ik de laatste dagen van het jaar toch 100% bezig ben met het vuurwerk maakt het ook niet uit. Hoef me ook niet druk te maken en elk jaar is het ook goed gekomen.

alles op 29 om 7 uur sta voor pronk ze deur zo als jaren al haha
en in avond na vuurwerkcentrale vuurwerk voor me kliene halen meter pakk
etje voor tusse door

Dit jaar voor het eerst niet op de eerste afhaal dag moet werken helaas. misschien nog een kleine bestelling ophalen bij lokale dealer maar voor de rest staat alles op de 30e gepland. om te beginnen om 7 uur bij Valk

Zoals elk jaar weer de vuurwerkvakantie ingeplend
28december tm 2 januari.
3 dagen reizen knuffelen strelen en projecten maken :)
Blijft heerlijk om sochtends op te staan met je halve kamer vol troep om te transformeren in projecten.
Dus ik haal mijn vuurwerk 3 dagen lang.
helaas is mijn loon deze dagen ook binnen ( nummer 1 reden van de vakantie)
En neem ik meestal nog het een en ander mee ... ;)

Hier hetzelfde probleem haha! Heb al eigenlijk weer teveel geld uitgegeven aan vuurwerk maar ik ga het de 29e ophalen en krijg in de dagen ervoor ook mijn loon binnen + 13e maand erboven op dus dat wordt weer moeilijk om mezelf ervan te weerhouden om nog meer uit te geven.

De eerste dag is de verwachting, al wil ik die dag ook naar Duitsland dus even kijken hoe dat uitkomt qua tijd en bij hoeveel verschillende filialen ik langs moet..

Ga de 30ste, heb dan niet de drukte van de 29ste en maak er een lekker dagje uit van. Begin bij de Vuurwerkdumper Leiderdorp, dan door naar Vuurwerk Huizen en tot slot naar Haokan Pijnacker. Als het mee zit dan nog tot slot bij de Rijswijkse Vuurwerkhal even de Rocket Boom pijlen halen, geweldig mooie dingen zijn dat zeg.

Ik heb verplicht vrij tussen kerst en oud en nieuw muhahah

Ik denk de eerste verkoopdag.

Maandag 29 dec. vanuit Alkmaar:
tussen 7.00-10.00 Vuurwerkkarton te Leeuwarden
Tussen 10.00-12.00 Vuurwerkland outlet te Groningen

Dan terug naar Alkmaar om uit te laden.
Vervolgens tussen 14.00-15.00 naar Pronk Vuurwerk te St. Maartenzee

Mooi dagje voor de boeg:p

Back
Bovenaan