Vuurwerk ophalen...

Torrr

VWC lid
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiele verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?

Zoveel mogelijk de 1ste dag. Maken er een gezellig dagje van. Daarna uitpakken, bekijken, mooi neerzetten en foto's maken.

29e 0;00 zal niet gaan lukken denkik, maar gewoon de 29e overdag zo vroeg mogelijk eerst naar Duitsland meestal. Daarna de winkels afgaan waar ik heb besteld. Denk dat ik dit jaar tegen 10uur bij Kuiper ben (dat wil ik althans). De rest zie ik wel, maar wel de 29e!

Mijn vuurwerk haal ik altijd op 29 december, ongeacht of er een 28ste is. Deze dag doe ik dat meestal tussen 11 en 3 uur. (Simpelweg omdat ik dan kan uitslapen, maar wel de rest van m'n dag vrij heb).

Ik haal altijd alles op de 1e verkoopdag.
De tijden liggen eraan of ik vrij kan krijgen van het werk of niet.

Dit jaar wil ik in ieder geval proberen om een rondje Nederland te proberen in 1 dag,
van Sittard tot Groningen en alles wat er tussenin zit.
Als ik geen vrij zou kunnen krijgen gaat dat behoorlijk lastig worden.

Ik heb tijdens de verkoopdagen helaas geen tijd om andere winkels te bezoeken, mijn vuurwerk neem ik dan ook elke keer na werktijd mee op de eerste dag.

29dec. Uiteraard :) traditie he , eerst Duitsland en dan meteen naar Nederland voor de bestellingen :D
Heerlijk vuurwerk dagje maar wel slopend :p

Back
Bovenaan