Vuurwerk op TV

Bedankt voor de tip moontan.
Maarre op discovery? Ik dacht dat National Geographic Channel dat ook zou uitzenden bij Earth Investigated, onder de naam "The Secret Of Fireworks".
Dit zou op 6 en 10 januari uitgezonden moeten worden, maar er is iets anders op NGC geweest.

LET OP!

dit is niet het normale Discovery wat iedereen kan ontvangen.. maar Discovery Science!

Hiervoor zal je een aavullende abbo moeten hebben bij je kabel maatschappij of schotel provider!! Mocht je dit dus willen gaan zien!

LET OP!

dit is niet het normale Discovery wat iedereen kan ontvangen.. maar Discovery Science!

Hiervoor zal je een aavullende abbo moeten hebben bij je kabel maatschappij of schotel provider!! Mocht je dit dus willen gaan zien!

Bedankt voor de tip Jack. Ik heb geen Discovery Science dus hoop dat ik t op t net tegenkom of dat een member t opneemt en wil posten:wink:.

Achjah dooie vogels fluiten teminste niet zo iritant:p.

Even kijken of ik op dat tijdstip kan kijken, dan zal ik zeker deze zender even opzetten:).

HERHALING

World's toughest jobs: Pyrotechnician Discovery Reportageserie
Kijk mee hoe Curt Dousset probeert te voorkomen dat hij derdegraadsverbrandingen oploopt en lichaamsdelen kwijtraakt als hij als pyrotechnicus zijn eigen vuurwerkshow opzet.

Datum: 18 april 2010
Uitzendtijd:
07:50 - 08:45 uur

Dat wordt dan wel een vroegertje op de zondagmorgen, ik denk dat ik maar iets instel hier om het op te nemen voor het geval dat ik mij verslaap :D

neem het ook op, maar de kids zullen wel wakker zijn dan moeten wij er ook uit dus ik ben bang dat ik er wel uit ben om te kijken.

Bedankt voor de tip, Fred

nou ik zat er vanochtend voor met een bakkie koffie is het een andere aflevering gaat het over fietskoerier en krokodillen vangen, ook leuk maar geen vuurwerk.

prettige dag nog het zonnetje straalt geniet er van

nou ik zat er vanochtend voor met een bakkie koffie is het een andere aflevering gaat het over fietskoerier en krokodillen vangen, ook leuk maar geen vuurwerk.

prettige dag nog het zonnetje straalt geniet er van

Uhhh, ik was het zowieso vergeten en kon voor de verandering eens een keertje uitslapen ... dus ik heb niets gemist Ylke :D ?

Maar Fred, bedankt voor het delen van de filmpjes :thumbup:

Lekker geslapen Torrr:frusty:

Ben blij dat moontan de filmpjes er heeft opgezet kan ik toch nog kijken.

Lekker geslapen Torrr:frusty:

Ben blij dat moontan de filmpjes er heeft opgezet kan ik toch nog kijken.

Heeeeeeeeerlijk Ylke :rolleyes:

Ja weer een goede actie van Fred, wij kunnen altijd uitslapen en hij regelt wel weer het beeldmateriaal :)

10 jaar vuurwerkramp herdacht op televisie

In onze krant van woensdag 12 mei is per abuis een fout geslopen in de aankondiging van 'Mijn Enschede: Een film die er uit moest'. Er staat dat de film woensdagavond wordt uitgezonden, maar de film komt een dag later op televisie. De juiste uitzendtijd is donderdag 13 mei, 22.50 uur op Nederland 2.

Donderdagavond

Van 22:15 - 22:45 uur op Nederland 2: Nova. De redactie van actualiteitenrubriek Nova blikt terug op 10 jaar vuurwerkramp. Herhaling na middernacht. Later terug te zien via Uitzending Gemist of via de Nova website.

Om 22.50 uur op Nederland 2 Mijn Enschede: een film die er uit moest. De confrontatie met ex-verdachte André de Vries was voor haarzelf 'een echt schaamtemoment'. Astrid Bussink maakte met Mijn Enschede een persoonlijke film over de vuurwerkramp, al werd het veel minder haar eigen verhaal dan ze had gedacht. De film die donderdagavond op tv wordt vertoond, ging in première op het laatste filmfestival in Rotterdam. De zoektocht naar de vrijgesproken De Vries loopt als een rode draad door Mijn Enschede.

Back
Bovenaan