Vuurwerk Nederland video en sfeer topic

Blijven zo'n leuke dingen, vorig jaar voor het eerst gehad. Die mine komt echt hoog, in het donker komen ze wel nog wat beter uit.

Omdat ik het ook geweldig vindt om deze stukjes te schrijven ga ik in dit topic verder waar ik gebleven was bij het tripreport van de 2e afhaaldag.

Het is 30 december. Alles staat binnen, even uitpuffen en beseffen wat ik allemaal op mijn hals heb gehaald. Het is niet normaal veel, eigenlijk ietsje té. Het overzicht ben ik kwijt, dat is niet de bedoeling van dit alles. Ik begin maar gewoon wat te stoken. Die paar dingetjes die ik absoluut wil testen, of wat kleine matjes voor een vergelijkingsvideo.

In het dorp waar ik oud en nieuw vier is het niet ongewoon dat er vooral op 30 december al vol op geknald wordt. Ik hou het redelijk rustig, hoewel ik in de verte al de nodige nitraten, cobra's en harder hoor. Geeft wel een sfeertje. Ik ben op dat moment alleen, mijn neven waar ik mee stook zijn op dat moment thuis. Wel zo rustig, hoef alleen maar op mijn eigen veiligheid te letten dan.

Na een tijdje komen de neven toch aangefietst, weg met de rust, maar wel gezelligheid. Het wordt langzaam aan schemerig. En dit is een prachtig tijdstip om alvast wat meer siervuurwerk af te steken. De vuurwerkbrillen gaan wederom op, want ik wil niet dat er ongelukken gebeuren. Die paar fonteinen, pijltjes et cetera die ik graag wil zien gaan de lucht in. Heerlijk zo die oranje luchten op de achtergrond. Als klap op de vuurpijl eindigen we deze stooksessie met een Ball Python singleshot. Ik was even een moment stil van de grootte van die effecten, wat een dingen zeg.

2020-10-12 (1).jpg

Het is avond, 30 december. Het is nu echt donker, dus ik pak een doosje bij elkaar met die paar potjes die echt niet kunnen wachten en wat leuke pijlen. Hoewel het niet mag, gaan er in het dorp op diverse plekken al veel potten de lucht in. Ik doe eens even mee, want de eerste cake van deze dagen is toch altijd een moment om naar uit te kijken.

Dat was een klein potje nog van Dream Fireworks, leuk spul maar niet oud en nieuw waardig. Het kostte ten slotte maar een paar euro. Daarom genoot ik er nu des te meer van. We gaan verder met nog een paar cakes, en sluiten tot slot af met een oude cake van Magnum, gekocht bij de Pyroshop in België.
Ik wist niet wat ik moest verwachten, het effect was dan ook best vet.

Het was een mooie dag, wederom best vol. Maar ik was nog niet klaar met het vuurwerk, voor de 31e moest er namelijk nog het nodige voorbereid worden qua projecten. Hier begon ik eigenlijk veel te laat aan, hier kreeg ik de dag er na spijt van...

Het vervolg moet waarschijnlijk nog even wachten, ik wil deze ongeveer gaan schrijven als ik ook de volledige compilatie van oud en nieuw kan publiceren. Hier moet ik nog ongeveer de helft van bewerken, heb nog even geduld.

Dit bericht is het 3000e bericht wat ik op het forum post.
Nooit gedacht dat ik ooit zoveel zou gaan posten toen ik hier kwam :p

We gaan vanaf deze week opschalen naar 2 productvideo's per week, in december 3 of 4 per week.
Hier alvast de Miracle Doomfist.

Sfeervolle video overdag, op een locatie waar er geen overlast wordt veroorzaakt.
Is trouwens met oud en nieuw opgenomen.

Back
Bovenaan