Vuurwerk Nederland video en sfeer topic

Heerlijk al dat prachtige video materiaal van jou :D. Ik kan me er dagelijks kostelijk mee vermaken. Blijf er vooral mee doorgaan :blink:!
Ook de verschillende video presentaties die je post vind ik echt top en een geweldige aanvulling om te kijken.

echt heel veel respect voor alle moeite die je er voor doet :handsup:.

Heerlijk al dat prachtige video materiaal van jou :D. Ik kan me er dagelijks kostelijk mee vermaken. Blijf er vooral mee doorgaan :blink:!
Ook de verschillende video presentaties die je post vind ik echt top en een geweldige aanvulling om te kijken.

echt heel veel respect voor alle moeite die je er voor doet :handsup:.

Wat leuk om te lezen Chac. Hier doe ik het mede ook voor, om vuurwerkliefhebbers te helpen en mee te helpen met opbouwen van sfeer richting de jaarwisseling.

Een mooie sfeervideo van beelden van rond de jaarwisseling, 16 minuten lang, maar mini in vergelijking met wat de echte vuurwerk compilatie wordt!

Jullie vragen je misschien af: Waarom video's van dit soort klein vuurwerk uploaden?
Er is in mijn ogen wel degelijk vraag vanuit vuurwerkkopers naar filmpjes van dit soort vuurwerk, getuige het feit dat ook video's van klein vuurwerk duizenden keren bekeken worden op mijn kanaal. Ook is het gewoon handig om te weten wat het precies doet, zeker als je budget wat kleiner is en daardoor gewezen bent op kleiner vuurwerk.

Back
Bovenaan