Vuurwerk Middenmeer

Ik heb net even de site gezien, en Het vuurwerk ziet er goed uit hier en ook nog voor een mooie prijs zeg!, Ik had even research gezocht over deze winkel, en dat zag er niet zo goed uit zag ik, veel mensen zeiden , dat ze een bepaald product hadden bestelt, en toen ze in de winkel het product gingen ophalen, dat dat product uitverkocht kon zijn en dat ze dan ineens een ander product kregen.., Heeft iemand hier ervaring mee, of klopt dit gewoon totaal niet?, Weet iemand ook de wachtrij wat je vaak ongeveer heb? En over het kwaliteit van het vuurwerk?

Gr Timo

Ik had even research gezocht over deze winkel, en dat zag er niet zo goed uit zag ik, veel mensen zeiden , dat ze een bepaald product hadden bestelt, en toen ze in de winkel het product gingen ophalen, dat dat product uitverkocht kon zijn en dat ze dan ineens een ander product kregen.., Heeft iemand hier ervaring mee, of klopt dit gewoon totaal niet?
Gr Timo
Voortaan beter research doen Timo, dat gaat over de andere vuurwerkwinkel in Middenmeer (de fietsenhal) :wink:
Bij Meliora is alles altijd goed geregeld, nog geen slechte ervaringen mee gehad...

Ben bang dat de fysieke folder verleden tijd is, jammer! Een digitale folder is leuk als toevoeging maar niet als vervanging. Als je een goed functionerende en duidelijke website hebt misschien zelfs overbodig...

Is hier al meer info over bekend?

Er is meer info over. Heb navraag gedaan bij de eigenaar en de vuurwerkdemo is gecanceld!!!!!

Reden is dat men niet alle nieuwe producten nog konden schieten ze wilden juist een demo waar alle nieuwe producten konden worden getoond en geschoten.

Er is meer info over. Heb navraag gedaan bij de eigenaar en de vuurwerkdemo is gecanceld!!!!!

Reden is dat men niet alle nieuwe producten nog konden schieten ze wilden juist een demo waar alle nieuwe producten konden worden getoond en geschoten.

Betekent dat ook dat die leuke actie die ze in hun hoofd hadden niet meer door gaat ?

Ik heb net even de site gezien, en Het vuurwerk ziet er goed uit hier en ook nog voor een mooie prijs zeg!, Ik had even research gezocht over deze winkel, en dat zag er niet zo goed uit zag ik, veel mensen zeiden , dat ze een bepaald product hadden bestelt, en toen ze in de winkel het product gingen ophalen, dat dat product uitverkocht kon zijn en dat ze dan ineens een ander product kregen.., Heeft iemand hier ervaring mee, of klopt dit gewoon totaal niet?, Weet iemand ook de wachtrij wat je vaak ongeveer heb? En over het kwaliteit van het vuurwerk?

Gr Timo

De 2/3 keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst was het in orde. De wachttijd de laatste keer was wel wat langer, maar ik was er toen ook rond 10.00 uur op de eerste verkoopdag = Prime time!

Shop is in de lucht maar lijkt nog niet volledig gevuld..
Ik zie dagelijks dat er meer bij komt.. 20% korting wordt er iig gegeven

zo juist een bestelling gedaan,site is nog niet helemaal klaar maar voor de gene die big momma box willen is ie daar met 20 procent korting tekrijgen.:cool:

Geen Panter meer in het assortiment? :bonk:

En of het nou meerwaarde heeft dat ze elk jaar van zoveel importeurs producten aanbieden… Less is more
Mocht ik dit jaar weer een bestelling doen dan is het puur voor de Duro denk ik… Ik ga er nog eens voor zitten :bonk: Was trouwens op mijn verzoek aan het assortiment toegevoegd, daarvoor de Fuego al. :bonk:

Ik heb het ook al is gevraagd toentertijd.
Wou een karton Hoogmoed. Dit kon helaas niet.

Wie weet nu wel heb er geen idee van.

Back
Bovenaan