Brainiac
VWC lid
Weer zo iemand die naar de theorie kijkt en niet de praktijk. Kansloos weer :S.
Huh, wat? Ik heb geen idee waar je over praat. Maar wanneer ik hier onafhankelijk naar kijk, dan kan ik deze meneer of mevrouw alleen maar gelijk geven.
Ik vind het namelijk ook niet normaal dat 12 jarige snotjochies met "vuurwerk" a la Cobra 6, Delova Rana of zelfs Succubus rondlopen. Naar mijn mening hoort niemand zich met dat spul bezig te houden. Dit spul wordt namelijk inderdaad in 99% procent van de gevallen gebruikt om vernielingen te plegen. En dan kan ik zo'n persoon alleen maar gelijk geven. Deze ziet namelijk vuurwerk, en maakt daarbij geen onderscheid tussen legaal Nederlands en illegaal Belgisch, Italiaans, Pools of weet ik veel wat voor vuurwerk.
Ik vraag me af of jullie ook zo reageren wanneer het jullie bezittingen zijn die vernield worden door dit soort figuren.

). Het gaat daar regelmatig behoorlijk los qua vuurwerk. En ik heb het dan niet over een nitraatje of een cake. Het zijn meer de aso-knallers die steeds meer vuurwerkhaters kweken. Bij iedere klap denk ik wel eens;"Weer 7 vuurwerkhaters erbij ... en bedankt jongens ... 
)