Vuurwerk Lijstjes Duitsland 2018/2019

Een paar jaar terug was ik toevallig met de jaarwisseling in Duitsland en heb toen niet onaardig spul gekocht bij de Lidl. Ik zit eraan te denken om morgen naar emmerich te rijden, maar is dat nog de moeite waard? Oftewel is het nog steeds goedkoper dan bij ons? En hoe groot is de gekkenhuis daar? Te doen, of echt bizar druk?

Een paar jaar terug was ik toevallig met de jaarwisseling in Duitsland en heb toen niet onaardig spul gekocht bij de Lidl. Ik zit eraan te denken om morgen naar emmerich te rijden, maar is dat nog de moeite waard? Oftewel is het nog steeds goedkoper dan bij ons? En hoe groot is de gekkenhuis daar? Te doen, of echt bizar druk?
Het is zeker de moeite waard, maar ik zou niet naar emerich rijden, tenzij je 2 uur in de rij wil wachten, het is daar bizar druk. Ik zou door rijden naar rees of kalkar maar zelfs daar kan het heel druk zijn je kan ook nog verder naar xanten gaan

Het is zeker de moeite waard, maar ik zou niet naar emerich rijden, tenzij je 2 uur in de rij wil wachten, het is daar bizar druk. Ik zou door rijden naar rees of kalkar maar zelfs daar kan het heel druk zijn je kan ook nog verder naar xanten gaan

Oftewel 10.00 in Emmerich betekent uren wachtrijen? :confused:

Wij zullen rond 6 uur bij de eerste winkel in Emmerich staan, hopelijk valt het mee met de drukte... Mocht het niet te doen zijn, dan rij ik verder richting Kalkar of Rees. Verwacht daar vroeg op de morgen nog geen topdrukte :)

Wij zullen rond 6 uur bij de eerste winkel in Emmerich staan, hopelijk valt het mee met de drukte... Mocht het niet te doen zijn, dan rij ik verder richting Kalkar of Rees. Verwacht daar vroeg op de morgen nog geen topdrukte :)

Dan ben je wel lekker op tijd inderdaad. :wink:

Ik was vorig jaar om kwart over 7 in kalkar en heb zo'n 1,5 uur staan wachten

Dan ben je wel lekker op tijd inderdaad. :wink:

Hahah, dat mag ik toch hopen! Vorige jaren telkens óf een uur in de rij gestaan, óf alles wat ik wilde was al op. Dat wil ik nu een keertje voorkomen ;). Mocht dit niet helpen, dan ga ik volgend jaar wel naar Berlijn of zo...

Er zijn maar zeer weinig budget knalcakes te krijgen in Duitsland. Voor zover ik weet heb je, als je goed zoekt alleen de Thunder Kong serie.

Als je goed zoekt kun je ook knalcake's van Blackboxx of Jorge vinden. Ik weet dat ze te koop zijn bij Kramer-Brandschutz alleen is dat enkel op bestelling.

Net terug uit duitsland en bij de lidl toch nog een nighthowler kunnen meepakken! Daarnaast een weco snakebite welke niet in de folder staat extra mee gepakt al met al weer een leuk ritje!

vanochtend zeven uur bij de lidl in dorsten normaal gesproken geen landgenoot te vinden maar ook hier superdruk , moet steeds verder duitsland in voor rustig vuurwerk inslaan

Ga ook elk jaar verder Duitsland in, was vandaag 7 uur in de lidl moesten ze alles nog vullen. Gelukkig geen hijgende nederlanders in mn nek, was maar 1 mede landgenoot. Bij de kaufland was helemaal niemand, lekker alle bloody mary voor mij alléén :D

het meest irritante vindt ik nog wel dat het personeel van de Lidl er alles aan doen om de schappen bij te vullen , maar het vuurwerk wordt gewoon uit de dozen gerukt , echt ik schaam me kapot voor die lompe aso landgenoten

Stond om 07;50 voor de Aldi Süd in Wesel met nog 30 andere Nederlanders, winkel ging om 08:00 open.
Der was voldoende voorraad en het liep lekker door, zat 08:15 weer in de (volle) auto terug naar huis!:D

Back
Bovenaan