Vuurwerk Kopen in Utrecht - Koningsdal Vuurwerk

Koningsdal

VWC lid
Vuurwerk kopen bij het grootste verkooppunt in Utrecht

Het beste vuurwerk kopen? Dan gaat u naar Koningsdal in Utrecht! Koningsdal Vuurwerk is het grootste verkooppunt voor werk in de regio Utrecht. In ons speciale verkooppunt kunt u al het vuurwerk kopen dat u de licht in wilt schieten tijdens Oud en Nieuw. Vanaf 15 november 2012 kunt u bij ons in Utrecht terecht voor diverse losse stukken vuurwerk maar ook vuurwerk pakketten.

Goedkoop vuurwerk in kopen Utrecht

Goedkoop vuurwerk kopen in Utrecht, dat doen onze klanten al jaren bij de Koningsdal. Bij ons kunt u vuurwerk kopen tegen spectaculaire actieprijzen! Koningsdal Vuurwerk in Utrecht is bovendien zeer goed bereikbaar. Wij zijn namelijk gelegen in een bekend tuincentrum dat goed per auto te bereiken is. Vuurwerk kopen doet u bij ons een gezellige sfeer, met een lekkere gratis oliebol erbij.

Naast onze winkel in Utrecht kunt u ook topkwaliteit vuurwerk kopen in onze webshop! Deze is ook vanaf 15 november geopend. U vindt hier een mooi overzicht van ons spectaculaire en uitgebreide vuurwerk aanbod. Ook ons online vuurwerk aanbod koopt u tegen een scherpe prijs door eigen veilige en legale import van het vuurwerk.

Eigen import?
Doen jullie mee met China Red dan? Ik dacht dat jullie altijd Bon en Schuurmans hadden?

Hebben jullie dit jaar een fatsoenlijk korting-actie? gestaffelde korting b.v.?

Koningsdal verkoopt inderdaad al jaren Schuurmans Vuurwerk.
Sinds twee jaar zijn daar wat omgelabelde BonFireWorks producten bij gekomen.
Afgelopen jaar werd hier voor het eerste China Red verkocht.

Vorig jaar was er in ieder geval geen speciale actie. Je kreeg bepaalde producten gratis als je voor een x bedrag bestelde.

Edwin

Zit helaas geen Bon meer in het assortiment. Vraagje aan Koningsdal: Als ik een GiGa Klapper bestel, is die dan van China Red of van Broekhoff? :wink:

Zijn er op dit forum al ergens discussies over de Diamond Collection producten die ze (o.a.?) bij Koningsdal verkopen? Kan ze nergens vinden en weet niet bij welke importeur ik moet zoeken.

Diamond Collection valt onder de importeur Schuurmans Vuurwerk. Als je daar kijkt kan je alle producten van de Diamond Collection vinden!

ha ha ha ha ha ha dat vind ik een goede had je ook gezien dat die van broekhoff 1 kg minder in geweicht was me maat had er 6 dacht het even niet lol

Denk de best georganiseerde vuurwerkwinkel van nederland. Maak er na de jaarwisseling een klein verslag van.

Nostalgie uit de jaren 90 deze winkel. Op de fiets met rugzak, vuurwerk halen, vanuit overvecht. Later met de scooter.
Voor eerst sins jaren hier weer wat besteld. Top geregeld was zo aan de beurt.

Zat even op hun site te kijken en kwam er achter dat een product een prijs heeft van 29,95. Voor je afrekent kun je een gratis artikel selecteren. Opeens zie je dat dat ene artikel 3 euro duurder is, nu 32,95. Dat vind ik dus echt vaag en niet kunnen :bonk:
Op een ander artkel zelfs 5 euro duurder, omg ..

Ja ik snap ook niet waarom ze dat doen want het komt wel een beetje vals over. Ze hebben ook dingen die iets goedkoper zijn ten opzichte van andere winkels maar tegelijkertijd zit daar dan ook geen of <10% ipv 20% gratis vuurwerk bij. Ik kwam er vroeger met mijn vader altijd maar ben de adgelopen paar jaar niet teruggekomen en t is een best gezellige zaak maar ook heel erg druk dus ze hoeven zich niet zorgen te maken over klandizie

Zat even op hun site te kijken en kwam er achter dat een product een prijs heeft van 29,95. Voor je afrekent kun je een gratis artikel selecteren. Opeens zie je dat dat ene artikel 3 euro duurder is, nu 32,95. Dat vind ik dus echt vaag en niet kunnen :bonk:
Op een ander artkel zelfs 5 euro duurder, omg ..

Grotere compounds zelfs 10 euro, zo verdampt je 20% wel erg snel.. Ik zou hier dan nooit bestellen, voelt alsof je een poot wordt uitgedraaid.. Echt rare manier van werken.

Back
Bovenaan