Vuurwerk komt tot ontploffing in brandend huis Wezep

Fric

VWC lid
vuurwerk-komt-ontploffing-in-brandend-huis-wezep.jpg

http://www.nu.nl/binnenland/4152678/vuurwerk-komt-ontploffing-in-brandend-huis-wezep.html

[video]http://www.zie.nl/video/ingezonden/Vuurwerk-komt-tot-ontploffing-in-brandend-huis-Wezep/yc8zva1figvq[/video]

Noemen ze dat tegenwoordig vuurpijlen?! Gelukkig lagen er geen shells in dat huis! Evengoed sneu voor diegene die zijn huis is kwijtgeraakt en dat dit waarschijnlijk dubbel pech is! Huis kwijt en dan ook nog eens kans op geen vergoeding van de verzekering!

Dan ben je ineens als kwijd want dat word volgens mijn niet vergoed als er brand is en je heb vuurwerk in huis

Als dit werkelijk lijd tot niet uit betalen van de verzekering is het echt schandalig. Want de titel doet denken dat het hele huis weg gevaagd is door vuurwerk, net alsof dat de oorzaak is dat er niks meer van het huis over is. Dit huis is natuurlijk afgeschreven, maar dit komt zeker door de brand. Plus het feit dat bv een gasfles die zoveel hitte pakt door deze grote brand vele male gevaarlijker is dan dit beetje vuurwerk, wat niet meer lijkt zo dan 25 kg wat legaal toegestaan word.

Reacties bij het ad ook echt.
Trieste figuren.
Nogmaals enschede was zwaar illigaal ok zijn er grote onderzoeksdosiers kwijt enof niet goed onderzocht.
Vermoedelijk landmacht explosiefen opgeslagen aldaar.
Zoals je ziet staat het huis nog op de hoeven.
Is alleen volledig uitgebrand.
Geen muren niks weg.

Ja dit woord weer een goed voorbeeld voor de vuurwerkverbod fanclub.
Lekker schermen kijk zal je buurman wezen laatste 3 dagen van jaar.
Jammer dat alles zo opgeblazen moet worden.
Vroeger reageerde ik nog wellis ging ik in discussie.
Maar daar heb ik gewoon helemaal geen zin meer in.

Nou het kan ook een andere kant op, stel het zal illegaal vuurwerk zijn geweest als dat dan in huis ligt ipv consumenten vuurwerk. Dit is toekomst muziek, dat ga je krijgen als je het buiten de grenzen moet gaan halen, en dan opslaat in huis.

Reacties bij het ad ook echt.
Trieste figuren.
Nogmaals enschede was zwaar illigaal ok zijn er grote onderzoeksdosiers kwijt enof niet goed onderzocht.
Vermoedelijk landmacht explosiefen opgeslagen aldaar.
Zoals je ziet staat het huis nog op de hoeven.
Is alleen volledig uitgebrand.
Geen muren niks weg.

Ja dit woord weer een goed voorbeeld voor de vuurwerkverbod fanclub.
Lekker schermen kijk zal je buurman wezen laatste 3 dagen van jaar.
Jammer dat alles zo opgeblazen moet worden.
Vroeger reageerde ik nog wellis ging ik in discussie.
Maar daar heb ik gewoon helemaal geen zin meer in.

Politie woordvoerder verklaarde bij hart van nederland dat je een beperkt aantal vuurwerk in huis mag opslaan!!!

Nos zegt dat vuurwerk tot ontploffing komt bij een Brand. In laatste filmpje staat ineens; vuurwerk leidt tot grote brand oid. Hoe komen verhalen de wereld in?

Ik wil die reacties eerlijk gezegd niet eens lezen......zo te zien gaat het sowieso om consumentenvuurwerk....en hoeveel...tja, geen idee zo...denk persoonlijk niet al te veel.

Sterkte voor de betrokkenen iig!

Is inderdaad niet zo heel veel. Een goede 8 jaar geleden heeft er op 3 januari in Dordrecht een brand gewoed bij een kledingwinkel die ook vuurwerk verkoopt tijdens de DDD. Echter ging het er daar vele male heftiger aan toe als bij dit huis; hier konden mensen zo te zien nog redelijk dichtbij staan. Daar was bij dat bedrijfspand in Dordt geen sprake van. De winkel stond in een woonwijk met daarom heen ongeveer 3 á 4 "schillen" huizen. Ramptoeristen mochten niet op de plek zelf komen en moesten buiten de wijk blijven. We hadden daar wel uitzicht op het vuurwerk wat de lucht in ging, dat dan weer wel :P. Maar zoals ik zeg was dat echt vele malen heftiger als dat huis in Wezep. Ik denk daarom ook niet dat daar een grote hoeveelheid lag opgeslagen.

Komt straks een reportage in het RTL nieuws na RTL late night zag ik net op tv!

Vanmorgen op RTL 4 werd het vuurwerk nogal relativeert. Jantje zei zelfs dat het was toegestaan een bepaalde hoeveelheid consumentenvuurwerk in je huis opgeslagen te mogen hebben. Dit hadden ze ook niet kunnen vermelden, aangezien het typisch iets voor de media is. De politie zou alleen proberen te achterhalen hoeveel dat was.

Vanmorgen op RTL 4 werd het vuurwerk nogal relativeert. Jantje zei zelfs dat het was toegestaan een bepaalde hoeveelheid consumentenvuurwerk in je huis opgeslagen te mogen hebben. Dit hadden ze ook niet kunnen vermelden, aangezien het typisch iets voor de media is. De politie zou alleen proberen te achterhalen hoeveel dat was.

Klopt wat je zegt, ik hoorde het ook. Was echter nog niet wakker genoeg om er diepgaand over na te denken :)

Succes met achterhalen dan..
Als je je cakes die je hebt afgeschoten in een ton doet waar vuur in staat, dan zijn die toch snel weg..?
Dan valt er weinig meer te onderzoeken.

Wat de media betreft. Iedereen weet toch dat je foutief ingelicht word? Bedenk voor jezelf maar eens een artikel (uit je omgeving) waarvan jij het zijne wist, en hoe dit in de krant of op internet heeft gestaan. Of erger nog.. is uitgezonden! Hoeveel klopte hier niet van?
Media gewoon niet te serieus nemen.

Vandaag in het nieuws, na brandweer onderzoek blijkt dat het vuurwerk niet de brand heeft veroorzaakt. Maar wel ***lig voor hun huis, en natuurlijk voor dat bijna een jaar gedroogde buurtassortiment van Rubro.

Back
Bovenaan