Vuurwerk kalender 2024

Stoker

VWC lid
Kalender post.jpg

Pre-order kalender!

Tradities moet je behouden. Daarom hebben we ook dit jaar weer een kalender te koop! Vorig jaar gingen ze als warme broodjes over de toonbank en vanaf nu kun je de kalenders weer pre-orderen. Met 12 prachtige foto's, met details als datum en locatie en op A4 formaat. Leuk voor jezelf, of als cadeau voor Sinterklaas of kerst! De kalender gaat €20,24 kosten, inclusief verzending. Wil jij er ook een hebben? Stuur me een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Mag ook via de Facebookpagina van Vuurwerkklok! Een reactie achterlaten in dit topic kan ook, dan stuur ik je zelf even een berichtje.

De pre-orders lopen tot en met maandag 30 oktober.

Laatst bewerkt:
We hebben een aanzienlijk aantal pre-orders ontvangen. Deze zullen na het weekend verzonden worden. Bedankt voor jullie interesse! Als je dit bericht later leest en nog steeds geïnteresseerd bent, overwegen we later dit jaar mogelijk nog meer exemplaren in te kopen. Laat ons zeker een berichtje sturen als je interesse hebt, zodat we kunnen beoordelen of dit de moeite waard is of niet.

Vuurwerkklok (1 van 1).jpg

Helaas zijn de kalenders uitverkocht. Als de vraag nou erg groot is kunnen we kijken of er wat mogelijk is in de komende weken.

Zijn er meer leden die een nieuwe kalender zouden willen bestellen?

We gaan een nieuwe pre-order openen!

Stuur mij een dm als je een kalender wilt reserveren. Na het weekend maken we de balans op. Bij voldoende animo komt er een tweede verkoop!:applause:

WhatsApp Image 2024-01-21 at 15.13.42 (3).jpg
Hij is binnen! ziet er super uit, gelijk ff de concerten er in gezet voor dit jaar. (die andere veel te dure hobby......)

Back
Bovenaan