Vuurwerk Jaarmarkt Boom 13-10-2019

chrissie81

VWC lid
Het was weer tijd voor het showtje in Boom geschoten door Profireworks. Helaas liet de techniek van het schietsysteem het afweten. Ik heb het begin en het einde maar bij elkaar gedaan ;) Alsnog wel heerlijke spullen voorbij zien komen.

Helaas door een fout in het schiet systeem liep de show in het honderd... echt heel jammer en vooral sneu voor ProFireworks. Het was anders een dik showtje geweest met kwaliteit spullen en een mooie opbouw.

Filmpje post ik later.

Wat is nu de afatand waar je op moet staan in be?

Dit was niet de publiekelijk toegankelijke plek om het vuurwerk te aanschouwen.

Naar mijn weten bepaald de schieter in Belgie de afstand. In Duitsland is de afstand 80% van de gemiddelde stijghoogte van de shells als ik het goed heb.

De show in meerdere keren moeten filmen door het falen van het schietsysteem, dus hierbij de laatste paar minuten. De finale.

Zeker zonde van de haperende techniek. Stond een hele partij kwaliteitsartikelen opgesteld. Wat zou dit een brute show zijn geweest als alles was gegaan zoals bedoeld. Ondanks dit malheur toch kunnen genieten :yes:

Was idd erg jammer en sneu voor de mannen en als klap op de vuurpijl gingen de hemel sluizen net na de show ook nog ff open. Het zat niet mee voor ze.

Back
Bovenaan