Vuurwerk is hot

ylke

VWC lid
ALMERE – Het is bijna één van de meest ingevulde enquêtes die er ooit zijn uitgegaan bij het raadspanel van de gemeente Almere: de mening van bewoners over vuurwerk in Almere. De enquête is in een paar dagen al meer dan 1.800 keer ingevuld en op de Facebookpagina Gemeenteraad Almere wordt er flink op gereageerd.

September dit jaar presenteerde het onderzoeksinstituut TNS NIPO het rapport ‘Vuurwerk – discussie in beweging’. Uit diverse hoeken lijkt er sprake te zijn van een toenemend geluid voor een vuurwerkverbod, zoals bijvoorbeeld in Hilversum het geval is. Ook in Almere is vorig jaar in de gemeenteraad de discussie gevoerd of er vuurwerkvrije zones ingevoerd zouden moeten worden.

De Almeerse afdeling van GroenLinks wil dat er ook dit jaar discussie gevoerd wordt over het reguleren van het afsteken van vuurwerk rond Oud en Nieuw en deed in september een verzoek om het onderwerp op de agenda te zetten van de Politieke Markt. In plaats van dit onderwerp eerst te agenderen op de Politieke Markt, heeft de griffie besloten om eerst de mening van de bewoners te peilen alvorens het onderwerp te bespreken in de gemeenteraad.
Nog tot maandag 24 oktober kan de online vragenlijst over dit onderwerp worden ingevuld via gemeenteraad.almere.nl. Bewoners kunnen dan hun mening geven over dit onderwerp.

Almeerse resultaten.
GroenLinks wil de resultaten van het onderzoek gebruiken bij de bespreking van dit onderwerp in de gemeenteraad. Deze bespreking vindt waarschijnlijk plaats op donderdag 10 november. Om de resultaten te kunnen vergelijken met het landelijke onderzoek van TNS NIPO, bestaat deze vragenlijst uit een aantal vragen uit dit onderzoek. De resultaten worden rond 26 oktober al gepubliceerd op de website gemeenteraad.almere.nl.

Bron

ik word er zo moe van dit vorig jaar door ale negatieve berichten is me zin zo wat ontnomen
in oud en nieuw nu is dat weer aan de mand zit er zo wat aan te denke om niks meer te koopen
en stemen op d e twee de kamer gaat ik niet meer doen ik gaat niet stemmen op mensen die leugens aan
de mant brengen

juli horen me niet vaak maar ben vaak op deze mooie site
maar word het nu gewoon spuug zat denk dat er veel verschil in zit tuzen mensen die met aud een nieuw een paar mooie cakies af steken en ik noem het maar even de hersen lozen iligaale sloopt stokkers waar het echte probleem imers licht
the end

juli horen me niet vaak maar ben vaak op deze mooie site
maar word het nu gewoon spuug zat denk dat er veel verschil in zit tuzen mensen die met aud een nieuw een paar mooie cakies af steken en ik noem het maar even de hersen lozen iligaale sloopt stokkers waar het echte probleem imers licht
the end

Iets met spelling en leestekens... :rolleyes:

Back
Bovenaan