Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland

moontan

VWC lid
Nieuw in 2010: een eigen vuurwerk collectie!

Samen met een aantal andere prominente vuurwerkwinkels in Nederland, heeft ABC Vuurwerk een vereniging opgericht genaamd:

Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland.

Met deze samenwerking gaan we dit jaar voor het eerst een eigen lijn uitbrengen onder de naam: Vuurwerk Top Collectie. Vuurwerk Top Collectie zal staan voor hoogwaardige producten, maar voor een zeer scherpe prijs zonder dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van het product.

Momenteel bestaat de collectie uit een vijftal potten met een grote diversiteit aan uitvoeringen, in diverse prijsklassen. De productie is op gang gezet in China, en zodra we alle gegevens compleet hebben zullen wij u dit direct laten weten!

Houd vooral onze site in de gaten voor nieuws over deze NIEUWE lijn!

http://www.abcvuurwerkarkel.nl/vuurwerk-top-collectie

vuurwerk-top-collectie_611_300.png

Een inkoopcombinatie? Ik denk dat dit niks wordt. Een inkoopcombinatie daar ga je bij als je als winkel/bedrijf te weinig besteld om een franco order (franco order=een order zonder bezorg kosten. bezorg kosten zijn gemiddeld 30-50 euro.) te hebben. Of omdat je anders veel teveel voorraad overhoudt. Ikzelf kijk hier erg sceptisch tegen over.

Interessant natuurlijk zo'n nieuwe lijn, maar hebben ze de productie nu pas op gang gezet joh? En dan moet het nog per schip hierheen?

Ik denk eerder dat deze groep detailisten een samenwerkings verband hebben en zo met de gehele groep een aantal cakes hebben georderd bij 1 of meerdere importeurs onder een eigen label.

ik ben benieuwd
abcvuurwerk in Arkel is voor mij 5 minuten rijden
dus ik hoop wat leuke producten te zien van deze top collectie

Ik vraag me af of een paar detailisten betere cakes kunnen maken dan de importeurs. Of ze kopen het bij een importeur, wat wil zeggen dat het gewoon een cake is met eigen label, of ze kopen het zelf in China. En dan vraag ik me sterk af of ze binnen een jaar meer los weten te krijgen in China dan een importeur die soms 10 tallen jaren ervaring heeft...

De Cakes

De Cakes

Ik heb inmiddels contact gehad omtrent de nieuwe collectie en heb foto's van de cakes ontvangen en heb omschrijvingen en prijzen. Er zijn alleen nog geen films van aangezien ze voor het eerst geschoten zullen worden tijdens de demo op 10 december aanstaande. Hieronder de 5 nieuwe cakes:

Bekijk bijlage 6548
Naam: Shining Dawn
Artikel nummer: 6220
Advies verkoopprijs: € 7,95
Aantal schoten: 9 schots
Effect beschrijving: Gold glittering , Gold coconut , Gold chrysantium.

Bekijk bijlage 6549
Naam: Bursting Palm
Artikel nummer: 6225
Advies verkoopprijs: € 19,95 euro
Aantal schoten: 13 schots
Effect beschrijving: Aloe with light , Aloe with pink.

Bekijk bijlage 6550
Naam: Golden Power
Artikel nummer: 6230
Advies verkoopprijs: € 34,95
Aantal schoten: 18 schots
Effect beschrijving: Gold belt and gold glittering , gold belt and green glittering, Gold belt and crackling stars.

Bekijk bijlage 6551
Naam: Colorfull Sky
Artikel nummer: 6235
Advies verkoopprijs: € 37,95 euro
Aantal schoten: 19 schots
Effect beschrijving: Green glittering bouquet to braoade to green, Brocade crown and red glittering, Red glittering bouquet to brocade to red, Water color glittering bouquet to brocade to blue.

Bekijk bijlage 6552
Naam: Flower Fantasy
Artikel nummer: 6240
Advies verkoopprijs: € 54,94
Aantal schoten: 30 schots
Effect beschrijving: Spider and green glittering, Brocade crown and gold glittering, Gold glittering willow and blue pearls, Red dahlia and light blue pearls, Blue pearls and brocade, Water color and chrysantium

Mooie typfout op het label van die 4e zeg. :S
Colourfull moet zijn colourful.
Maarja zolang wat uit de cake komt maar goed is :) dan hoor je mij niet meer over het label :D

Oeh, dit is wel grappig. Dit is namelijk precies hetzelfde als de Xplosion Line van Cafferata. Op film ziet t er allemaal geweldig uit en nu kunnen we dus op de demo van Frits zien of het werkelijk ook zo goed is.
Ik ben erg benieuwd.
http://vimeo.com/16070993 Bij deze de Flower Fantasy

Laatst bewerkt:
En als dit http://vimeo.com/16070956 de Colorfull Sky is dan vind ik dit toch wel een mooie cake hoor. Ook voor die prijs.

Natuurlijk zal ik hem eerst in het echt willen aanschouwen maar ben bij deze wel erg positief gestemd. De effecten lijken mij ook zeer groot afgaande op de beelden.

Dit zijn de beste legale producten die ik ooit heb gezien!
Effecten zijn perfect uitgevoerd, tempo is goed, burst is goed, variantie is goed, en erg uniek.
Nu nog 500 gram versies van de cakes en het kan niet meer stuk.
Prachtig gewoon! :D

Inderdaad erg mooi vuurwerk, helaas is de prijs daar ook naar(sommige bijna 2 euro/schot).

Laatst bewerkt:
Dit zijn de beste legale producten die ik ooit heb gezien!
Effecten zijn perfect uitgevoerd, tempo is goed, burst is goed, variantie is goed, en erg uniek.
Nu nog 500 gram versies van de cakes en het kan niet meer stuk.
Prachtig gewoon! :D

Jammer dat het Chinese films zijn en dus is het vuurwerk net iets te perfect.

Back
Bovenaan