Vuurwerk in woonkamer 81-jarige vrouw

moontan

VWC lid
Vuurwerk in woonkamer 81-jarige vrouw
woensdag 14 oktober 2009 | 11:25 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 15 oktober 2009 | 00:01

Het raam van de woning van de 81-jarige vrouw is kapot nu er vuurwerk naar binnen is gegooid.
raam_1257586b.JPG

FOTO Nicole Andries

OOSTERHOUT - Onbekenden hebben dinsdagavond rond halfzeven vuurwerk in de woonkamer van een 81-jarige vrouw uit Oosterhout gegooid.
De Oosterhoutse woont pal naast buurthuis De Bunthoef, waar zondagavond zwaar vuurwerk naar binnen is gegooid. De twee incidenten hebben de relaties tussen de buurtbewoners en een hangroep van Oosterhouts-Marokkaanse jongeren op scherp gezet.

http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/5657757/Vuurwerk-in-woonkamer-81jarige-vrouw.ece

ongelooflijk dit. gewoon bikkelhard aanpakken die gasten!
ik zeg salute op het voorhoofd en handen op de rug.....

Dat tuig zit overal geloof ik he.... zou je oma zijn... vermoord ze persoonlijk denk ik...

Daar is duidelijk meer aan de hand dan het artikel ons mee wil delen. Spanningen in de wijk. Ik vraag me af wat de rol van deze dame voor het incident is geweest. En wat is er allemaal gebeurd waardoor de sfeer in die buurt zo is gedegradeerd?

Dan over het incident zelf; het vuurwerk is duidelijk een middel geweest om schade te berokkenen. Als ze de daders vinden kunnen ze vernieling en zelfs poging tot doodslag ten laste leggen. Dergelijke gasten, welke nationaliteit of herkomst dan ook, mogen ze van mij heel hard aanpakken. Geen conflict mag zo ver gaan dat mensen bedreigd of bestookt worden.

Cameo

pff. gaat weer lekker dit jaar.. maar zoals je zegt cameo, ik vraag me ook af wat er al vooraf gegaan is aan dit voorval..

Dat het om Marokkaanse jongeren gaat vind ik overbodige info. Als het Nederlandse jongeren waren zouden ze hun afkomst ook niet melden. En Marokkaanse jongeren zijn meestal geen allochtoon meer tegenwoordig, dus zeg dan gewoon jongeren.

pff. gaat weer lekker dit jaar.. maar zoals je zegt cameo, ik vraag me ook af wat er al vooraf gegaan is aan dit voorval..

Dat het om Marokkaanse jongeren gaat vind ik overbodige info. Als het Nederlandse jongeren waren zouden ze hun afkomst ook niet melden. En Marokkaanse jongeren zijn meestal geen allochtoon meer tegenwoordig, dus zeg dan gewoon jongeren.

ik vind het juist goed dat ze erbij zetten dat het om marrokaanse jongeren gaat. dit bewijst weer dat het tuig van de bovenste plank is, van mij mogen ze verbannen worden!!!

ik vind het juist goed dat ze erbij zetten dat het om marrokaanse jongeren gaat. dit bewijst weer dat het tuig van de bovenste plank is, van mij mogen ze verbannen worden!!!

Nog 1 ding nitraat 12.

Toch gek dat uit onderzoek blijkt dat de meeste Marokkaanse jongeren die vast zitten, in verhouding vaker vast zitten voor kleine delicten, tegenover de Nederlandse jeugd die over het algemeen vaker vast zit voor ernstige delicten.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4780936/__Marokkaanse_jeugd__lichte_zaken__.html

Daar is duidelijk meer aan de hand dan het artikel ons mee wil delen. Spanningen in de wijk. Ik vraag me af wat de rol van deze dame voor het incident is geweest. En wat is er allemaal gebeurd waardoor de sfeer in die buurt zo is gedegradeerd?

Dan over het incident zelf; het vuurwerk is duidelijk een middel geweest om schade te berokkenen. Als ze de daders vinden kunnen ze vernieling en zelfs poging tot doodslag ten laste leggen. Dergelijke gasten, welke nationaliteit of herkomst dan ook, mogen ze van mij heel hard aanpakken. Geen conflict mag zo ver gaan dat mensen bedreigd of bestookt worden.

Cameo
tja poging tot dood slag klingt heel wat . maar wat ze enkel zullen krijgen is een boete en een lange werk straf

Back
Bovenaan