Vuurwerk in woning Rilland

hardcore0438

VWC lid
Toegevoegd: 15 januari 2012 - 19:35 uur

Door: Manfred Berrevoets

RILLAND - In een woning in Rilland heeft de politie zaterdag 1,7 kilo aan vuurwerk aangetroffen en in beslaggenomen.

Naar aanleiding van klachten uit de buurt dat er vuurwerk was afgestoken, gingen agenten 's morgens naar het betreffende adres. De bewoner, een 27-jarige man, vertelde gelijk waar het vuurwerk lag en gaf toe dat hij de avond daarvoor vuurwerk had afgestoken.

De bewoner is gehoord en tegen hem is proces-verbaal opgemaakt omdat hij vuurwerk afstak buiten de toegestane tijden. Het vuurwerk zal worden vernietigd.

1,7 kilo.
Had niet willen weten wat voor ravage dat in die wijk had kunnen aanrichten.
Is toch niet normaal meer zoveel?

:bonk:

Die is er weel heel vroeg bij dit jaar:p.
Maar dat is een fikse hoeveelheid dan.

Dit snap ik nou weer niet.
Een aantal leden hier zegt, laten ze het illegale vuurwerk maar aanpakken als het legale maar met rust laten.
Nu wordt er in een woning in Rilland(ik heb geen idee waar dat ligt) 1,7kilo vuurwerk gevonden en in beslag genomen, of het nu illegaal is of niet staat er niet bij, maar dan reageert men zo: Toemaar wat een vangst, hier is weer een ramp mee voorkomen, of dit had een hele wijk kunnen wegvagen.
Alsof men hier zeggen wil tegen de politie, ga boeven vangen ipv. iemand z'n vuurwerk afpakken!
Afgezien ik het er ook niet mee eens ben, is dit wel weer een taak van de politie om de orde te handhaven, maar dat even terzijde.

Ik vind dan opmerkingen zoals dit een beetje schijnheilig.
Ik bedoel het niet ***lig, maar ik snap hier een paar dingen gewoon niet.
Als men tegen illegaal vuurwerk is, dan moet men niet zo reageren als er ergens een partij illegaal vuurwerk wordt geconfisceerd, of het nu om 1000 kilo gaat of om slecht 1 nitraatklapper, illegaal is illegaal. Beide mag gewoon niet.

Haha, als het nou nog 1,7 kg kruit was! Maar gewoon 1700 gram totaal. Wel dom van de bewoner om af te steken.

Mmwah, 1700 gram kruit is ook niets, koop 4 500 grammers en je zit erover heen.:D Snap niet dat de media hier nog sensatie in ziet, maar dat zal wel aan mij liggen:rolleyes:

Die is er weel heel vroeg bij dit jaar:p.
Maar dat is een fikse hoeveelheid dan.

Ik knal ook nog elke dag ! Heb ik altijd in januarie-februarie dat is tegen de dip. Wel zover mogelijk van mensen maar rond de lente-zomer trekt het wat weg.
Shows bezoeken enzo helpt ook heel goed !

Back
Bovenaan