Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou ik heb een succesvolle shopdag gehad maar ben nu een soort van verdoofd. Het hele jaar naartoe geleefd nu als konijn kijk ik in de koplampen,ben moe en moet even een soort van bijkomen(posi genieten).Gelukkig precies op 24,9 kg morgen familie bezoek etc en wat later even alles sorteren. Zondag eerst even voor de kerk daarna....................
Hyper was ik (als een kind in de speelgoedwinkel)met ophalen en alles klaar maken. Nu beetje versuft top 2000 en darten kijken zoveel mogelijk rusten..en regelmatig naar de klok en weersberichten kijken.
Eerst een keer of 10 alles naar boven te slepen, vervolgens uitstallen en al die kooien eraf halen, dan goed zetten en dan zo nu en dan ff naar buiten om iets te " testen "
En nu.. Naast alles sorteren in avond/nacht/voor vriendin en "zooi die nu eens echt op moet" vooral dingen laten drogen. Toch best veel vochtige dingen dit jaar helaas. Maar de vloerverwarming is geduldig
Alles binnen. Normaal heb ik alles al eerder. Dit jaar verliep het allemaal wat stroever. Nu lekker de top 2000 aan, straks Darts kijken. En daarna ga ik nog wat doorlussen. Wordt dan wel wat later dit jaar, maar als ik morgen wakker wordt staat in ieder geval alles klaar.
Heb er heeeel veeel zin in. Al wat wat foto's van een gedeelte van mijn collectie.
Ik heb mijn kofferbak vol met vuurwerk staan. Zitten nu tijdelijk in een stacaravan ivm verkoop woning waarbij de nieuwe woning nog niet klaar is. Er is simpelweg geen ruimte binnen om het vuurwerk neer te zetten en het schuurtje is wel heel erg vochtig. Hoop alleen niet dat ik aan de kant wordt gezet.