Vuurwerk in beslag genomen.

Stubbe

VWC lid
Enkhuizen, Woensdagmorgen is een 25-jarige man uit Enkhuizen aangehouden voor het in bezit hebben en mogelijke handel in illegaal vuurwerk.

In zijn woning werden twee Romeinse Kaarsen in beslag genomen. Dit vuurwerk is volgens de Nederlandse wetgeving te zwaar en mag niet aan particulieren verkocht worden.

De verdachte verklaarde het vuurwerk voor eigen gebruik te hebben gekocht omdat het Nederlandse vuurwerk veel te licht is. De politie onderzoekt of er mogelijk sprake is van handel in vuurwerk.

www.radioenkhuizen.nl

Die man had twee nitraat-mortiergranaat-bazooka's in huis joh! levensgevaarlijk...

maar dat terzijde, hij zal wel het een en ander hebben uitgespookt, want voor 2 candles komen ze echt niet aan de deur.

Die zijn dom jongen......................veel meer zeg ik niet anders lijk ik Einstein vergeleken met hun.

Huh, ligt het dan aan mij of is dit juist een correct nieuwsbericht? Romeinse Kaarsen zijn Romeinse Kaarsen toch? Ik snap jullie commentaar niet.

Hahahah ik moest echt lachen toen ik het las. 2 romeinse kaarsen.. wat een wereldvangst..:bye: Als ik thuis een babypijl, en 2 rotjes heb liggen komt het zeker op de voorpagina.

Nee maar ze bedoelen vast van die prof-candles. Tsjaa.. voor 2 stuks vind ik het alsnog een zielige vertoning om een huiszoeking te doen.

Vond al het commentaar ook al vreemd.
Een illegale candle/bomberohr valt ook onder de noemer romeinse kaarsen dus met dit bericht is niks mis. Dat de vangst dan zo knullig overkomt, tja.. Echte boeven vinden ze niet meer zo belangrijk, als ze die agenten nou eens hier in Eindhoven gaan inzetten voor drugsbestrijding..

Back
Bovenaan