Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat helaas al op Twitter..
Door dit soort dingen komt een verbod steeds dichterbij, pff.
Grappig dat jullie zo kunnen genieten in dit nieuwe jaar van de actie door deze domkop.
Hoi
Afgelopen nacht om 05:30 heb ik een cobra afgestoken terwijl ik vanuit een uitgaansgebied naar mijn auto aan het lopen was. Dit gebeurde buiten het zicht van agenten.
Toen ik in de auto zat werd er op het raam geklopt door een agent op een mountainbike.
Ik heb ontkent dat ik het vuurwerk had aangestoken, er waren immers meerdere mensen aanwezig in die straat.
De agent deelde mee dat hij wel even de auto wilde controleren op aanwezigheid van vuurwerk. In de auto lagen nog 2 tassen met vuurwerk.
Inhoud: grondbloemen, knetterballetjes, jumpingjacks maar ook een aantal pakjes Duitse rode bollers ( die kleine en grote rode rotjes die helemaal niet hard knallen ) En een 80-tal strijkers. Ook zaten er nog 2 stukjes visco lont in van 20cm.
Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten tijdens het gesprek op het politiebureau? Ik wil er graag zo goed mogelijk mee weg komen door de juiste dingen te bekennen en ontkennen.
Bedankt voor de reacties.