Vuurwerk gejat, drol achtergelaten

Babiloot

VWC lid
Inbrekers hebben tuincentum Flower Art in Monster een dubbele klap uitgedeeld. Niet alleen gingen ze ervandoor met voor duizenden euro's aan vuurwerk, ze lieten ook een vieze toiletpot vol poep achter.

Ze hadden een flinke hoop achtergelaten, zowel in de pot als op de bril. Ik hoop dat de politie die gasten oppakt.

Tuincentrumeigenaar Paddy Knijnenburg

Eigenaar Paddy Knijnenburg vertelt aan Omroep West dat inbrekers zijn bedrijf dinsdagnacht een bezoek brachten. ,,Ze hebben mijn vuurwerkbunkers opengebroken en zeven pallets vol vuurwerk meegenomen. Dit zijn geen domme jongens geweest, en zo te zien waren ze met een heleboel gasten tegelijk."

De eigenaar van het tuincentrum is voor tienduizenden euro's gedupeerd. ,,Echt flink balen, ik hoop dat ik het terugkrijg van de verzekering."

Remsporenonderzoek
De dieven stalen niet alleen het vuurwerk, maar maakten er ook een flinke bende van. ,,Ze hebben de snoeptrommel leeggehaald, een boterletter opgegeten en onze cola opgedronken." De meest akelige ontdekking deed Knijnenburg echter op de wc. ,,Ze hadden een flinke hoop achtergelaten, zowel in de pot als op de bril. Ik hoop dat de politie die gasten oppakt. Ook al ben je ervoor verzekerd, het kost je zoveel uren dit soort dingen."

De politie laat weten onderzoek te doen naar de zaak. Ze hebben sporen veiliggesteld, maar de poep wordt niet in het onderzoek betrokken. Een 'remsporenonderzoek' zit er dus niet in.

Bron:ad.nl

Ik wist niet wat ik moest verwachten toen ik de titel las xD

Maar triest dat het moet gebeuren en blijf gewoon van andermans spullen af.

Nou er gebeuren wel meer van dit soort rare dingen. De voetbalclub Go Ahead Eagles wordt ook al jarenlang geteisterd door een of andere malloot die het leuk vind om koffiebekertjes vol te schijten en ze daarna door de plee te trekken.:shocked: Met als gevolg? Tsja je raad het al. God schiep vreemde schepselen.

Nou er gebeuren wel meer van dit soort rare dingen. De voetbalclub Go Ahead Eagles wordt ook al jarenlang geteisterd door een of andere malloot die het leuk vind om koffiebekertjes vol te schijten en ze daarna door te trekken.:shocked: Met als gevolg? Tsja je raad het al. God schiep vreemde schepselen.

Camera ophangen dan. :p

Je hoort wel vaker dat inbrekers hun bruine visitekaartje achterlaten op de plaats delict! Waarschijnlijk hadden ze zich goed voorbereid en wisten ze dat ze rustig hun gang konden gaan! Maargoed, als het op waarheid berust, dan zijn het echt idioten en dat voor een paar pallets vuurwerk! Er is iig DNA aanwezig!

Als je voor tienduizenden euro,s gedupeerd kunt raken bij diefstal,zorg je toch voor een goed alarmsysteem lijkt mij.Heel vreemd.

wel triest dit, dat je vuurwerk jat is tot daaraan toe maar dat je dan ook nog de boel zit te slopen verdient een neks....

Back
Bovenaan