vuurwerk Gebro maarsen/breukelen

Webshop vandaag gesloten waarom???

Gebro fijne zaak sinds 2016 komt ik er al sinds dien bestel ik er graag!!
Super acties altijd effe praatje houden
En altijd super goed vuurwerk tot 30december dan he.
alleen maar vandaag dikke pech die topppers pijlen wil ik nog keer bestellen mja hopelijk weer snel open

man wat is het irritant dat de minimum bestelbedrag elke keer 40 euro bedraagt.
Veels te hoog, snap niet waarom ze dat doen. (ik snap dat het meer oplevert maar je jaagt ook klanten weg door elke x hoge minimum)

verlaag het naar 25 of dergelijke. maakt het een stuk makkelijker om iets te bestellen.
loop er erg vervelend tegenaan

Even een hele dikke duimpie omhoog voor gebro vuurwerk.nl
Ik ben reeds net terug van mijn wederom dikke bestelling deze mensen zouden een prijs moeten krijgen kwa goede oplossingen!
Ik ben weer SUPER! goed geholpen echt top winkel kwa vuurwerk jongens die niet moeilijk doen om 10euro meer.
En ja jammer van de pijlen haha maar ook daar hebben ze gewoon een oplossing voor.
JONGENS VAN GEBRO WEDEROM WEER BEDANKT VOOR DIT TOP SPUL.

Heeft iemand hier trouwens de Fiesta (verrassingsbox) nog meegekregen of ook de Century box geworden?

Verder zeer vriendelijk geholpen :thumbup:

Alles was er op 2 dingen na. De junk was op had er wel een paar maar kwam er 3 te kort. Daar heb ik 5 Airbombs voor gekregen. En in plaats van de Massive Blinkers een Gold Brutality Box.
En ja ik heb de Fiesta meegekregen. Verder prima geholpen.

De fiesta is een topding. Had ik hem maar weer. Vandaag in Maarssen geweest en was zoals gebruikelijk weer tevreden, leuke winkel.

Back
Bovenaan