Vuurwerk films hout86

hout86

VWC lid
Ik zal de komende tijd wat filmpjes online zetten van afgelopen oud en nieuw en de voorbije jaren, ben nog wat tegen gekomen op mijn harde schijf. Zie altijd veel van andere voorbij komen en vindt het zelf ook wel leuk wat te laten zien.

Mega Cauliflower van Katan, destijds als vervanger gekregen, is een mooie crackling waaier als je er van houd.

Verschillende films aan elkaar geplakt, sorry voor de slechte kwaliteit maar is met verschillende mobieltjes gefilmd. Beetje doorspoelen begin is fout gegaan!

Lekkere filmpjes hout86, bedankt voor het delen.
En dat het met een mobiel gefilmd is maakt mij niets uit, mooi delen die filmpjes.

Kicken filmpjes! Voor mij juist extra sfeer wanneer de oudjaar filmpjes niet 1000%HD zijn.
Welke regio Tilburg is het, ik denk het te herkennen, als je hier iets over kwijt wilt dan.

Kicken filmpjes! Voor mij juist extra sfeer wanneer de oudjaar filmpjes niet 1000%HD zijn.
Welke regio Tilburg is het, ik denk het te herkennen, als je hier iets over kwijt wilt dan.

Zijn diverse locaties in Tilburg en omgeving, maar meeste filmpjes in de buurt van de Goirkestraat.

Deel van het Drunk ass te koop bij Loots, dit tijdens mijn bruiloft geschoten, leuke serie maar gaat niks boven de 19s van het Fairytail ass van Evolution.

Die green flashing is wel gruwelijk hoor, dikke bak!

Deze was heel gaaf, mooie groene kleur met grote boeketten, was een van de toppers onder de losse cakes, zal binnen kort wat boxen uploaden die we hadden, alleen weet niet meer welke het zijn.

We hadden met de familie vele boxen van Evolution en Pangu dit is op een andere locatie gestoken door prive omstandigheden, dit is denk ik de vision of ecstasy van Evo.

Back
Bovenaan