Klassieker
VWC lid
Inmiddels al wel wat filmpjes gemaakt, maar nog niet met microfoon kunnen testen.
Ben je er tevreden over tot zo ver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels al wel wat filmpjes gemaakt, maar nog niet met microfoon kunnen testen.
Ben je er tevreden over tot zo ver?
Afgelopen jaar gefilmd met Samsung A51. Staat automatisch naar mijn idee ver ingezoomd, als je veranderd naar ultra wide word hij wel erg breed.
Dus ik wil graag een nieuwe telefoon, en graag bij Samsung blijven. Wat zullen jullie aanbevelen?
Bedankt voor de tip! Dat word sparen voor de S21, ik had vorig jaar al de Rode Stereo VideoMic Pro gekocht.Zie dit topic ook even:
Inmiddels heb ik meerdere shows ermee gefilmd en op mijn kanaal staan.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ele-telefoon&p=1261406&viewfull=1#post1261406
En:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53609-Externe-microfoon
Iemand al vuurwerk gefilmd met S22?
Ik heb voor dit jaar me eigen voorgenomen dat ik ga filmen (leuk voor de herinnering en om bijv met jullie te kunnen delen) maar ik loop tegen heel veel problemen aan voor mijn gevoel gezien ik een grote digibeet ben en vaak door de bomen het bos niet meer ziet vraag ik het hier even.
Ik heb een iPhone 13 128 gb waarvan 80 gb bezet is en er dus 48 gb overblijft.
Dat betekent dus ongeveer een klein uurtje filmen op 4K 60 fps das niet veel lijkt me zo.. nu kan je wel 200 gb iCloud opslag nemen voor 3 euro p/maand maar dan blijft toch de opslag op de telefoon maar 128 gb? Of gaan de bestanden automatisch naar de iCloud zonder opgeslagen te worden op je telefoon?
En uiteindelijk is die 200 gb ook vol toch? Uploaden jullie alles naar bijv YouTube en verwijder je de video op je telefoon/iCloud? Of gaat alles op een (externe) hardeschijf of dergelijke?
Of zijn er manieren om je telefoon opslag snel leeg te maken (behalve door alles in de prullenbak te doen uiteraard) door middel van bestanden over te zetten naar een laptop of iets dergelijks?
Als ik nu bestanden wilt overzetten van iPhone naar laptop door middel van het originele oplaad kabeltje duurt het een eewigheid en vaak tussentijds een foutmelding en dan stopt hij met overzetten.
Misschien is dit allemaal een beetje dom en stom.. sorry daarvoor!
Ik heb voor dit jaar me eigen voorgenomen dat ik ga filmen (leuk voor de herinnering en om bijv met jullie te kunnen delen) maar ik loop tegen heel veel problemen aan voor mijn gevoel gezien ik een grote digibeet ben en vaak door de bomen het bos niet meer ziet vraag ik het hier even.
Ik heb een iPhone 13 128 gb waarvan 80 gb bezet is en er dus 48 gb overblijft.
Dat betekent dus ongeveer een klein uurtje filmen op 4K 60 fps das niet veel lijkt me zo.. nu kan je wel 200 gb iCloud opslag nemen voor 3 euro p/maand maar dan blijft toch de opslag op de telefoon maar 128 gb? Of gaan de bestanden automatisch naar de iCloud zonder opgeslagen te worden op je telefoon?
En uiteindelijk is die 200 gb ook vol toch? Uploaden jullie alles naar bijv YouTube en verwijder je de video op je telefoon/iCloud? Of gaat alles op een (externe) hardeschijf of dergelijke?
Of zijn er manieren om je telefoon opslag snel leeg te maken (behalve door alles in de prullenbak te doen uiteraard) door middel van bestanden over te zetten naar een laptop of iets dergelijks?
Als ik nu bestanden wilt overzetten van iPhone naar laptop door middel van het originele oplaad kabeltje duurt het een eewigheid en vaak tussentijds een foutmelding en dan stopt hij met overzetten.
Misschien is dit allemaal een beetje dom en stom.. sorry daarvoor!
Vind clouds heel irritant qua uploaden en downloaden. Extra betalen etc. Voor mijn werk als videomaker gebruik ik de kleine ssd drives van samsung (T7 1tb). Direct schrijven vanaf de blackmagic, overal snel en makkelijk bestanden beheren vanaf je telefoon en editen op je laptop. Ideaal. Maar als je een cloud zoekt, zou ik voor Google Drive gaan ivm android iosWelke cloud is eigelijk het beste van opslag voor filmpjes? Google Drive? Onedrive?
Of welke gebruiken jullie?
Let wel op dat ik Samsung telefoon heb.