Vuurwerk Festival Scheveningen 2014 .

ylke

VWC lid
Ben je groot fan van vuurwerk? Haal dan je hart op tijdens het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen, dat plaatsvindt op 15 en 16 augustus en 22-23 augustus 2014.

Bewonderende ooohs en aaahs zullen onder de nachtelijke hemel klinken wanneer vuurwerkteams uit onder meer Nederland, België, Duitsland, China, Korea en Japan strijden om de mooiste show neer te zetten. De vuurwerkshows zijn vanaf de gehele boulevard goed te zien en dát betekent je het spektakel kunt volgen vanuit het gemak van een stoel en onder het genot van een drankje in een van de vele cafés en restaurants op de Scheveningse boulevard. Iedere avond worden er twee afzonderlijke vuurwerkshows gegeven.

http://vuurwerkfestivalscheveningen.com/

Welke firma's doen hier aan mee?
Ik wil hier 22 en 23 Augustus graag heen, zodat ik die amateurs op Knokke niet hoef te zien.

Wordt allemaal door dream fireworks geschoten. Dus ja een echt festival kun je het niet noemen.

scheveningen is voor mij veel dichterbij, maar zit liever bijna 3 uur in de auto voor een veel betere show in knokke.:D

begrijp die reacties echt nooit elk jaar, we weten toch hoe het in elkaar zit. Altijd 5Blz vol gezeik. Vind je het wat dan ga je er lekker na toe, vind je het oplichting/misleiding/bagger show blijf lekker thuis :-)

Ik ga er zoiezo weer naar toe :-)

Hier ga ik ook een kijken. Mijn vader vind het wel tof dus ga ik maar mee

16 augustus even kijken,, week erop knokke ;)

Programma:
di 19-08 Hamex Pirotehnika - Slovenia
do 21-08 Jubilee Fireworks - England
za 23-08 Pirotechnica Padre Pio - Italy
ma 25-08 Flash Barrandov - Chech republic
woe 27-08 Prijs uitreiking + Closing show - Canada (winnaar 2013)

Interessant :biertje:

Back
Bovenaan