Vuurwerk Festival Limburg 2013. (sponsers gezocht)

ylke

VWC lid
In September 2013 wordt er een Vuurwerkfestival gepland in een Attractiepark in Noord Limburg. Aanleiding voor dit festival is het zeer populaire Vuurwerkfestival in Scheveningen.

Bedoeling is om dit festival minimaal 2 en maximaal 4 keer te organiseren per jaar.

De plannen zijn reeds enkele jaren oud, en voor 2 jaar terug ook zo goed als rond op een andere locatie in Limburg, maar helaas heeft de gemeente toen roet in het eten gegooid.

Het hele concept en verdere informatie over het festival ligt dan ook klaar.
Gezien het feit dat dit evenement/festival een flinke begroting heeft, zijn wij dan ook afhankelijk van sponsoren, begunstigers, vrienden van het festivals etc.
Al dan niet in financiele middelen maar ook in materialen.

Onze doelgroep betreft personen en kinderen van alle leeftijden, en doelen op mensen uit Heel Nederland, en mogelijk belgie en duitsland (bepaalde regio's)

Meer info

Hopelijk komt dit evenement van de grond af met behulp van de sponsoren dan hebben we in Nederland hopelijk een ECHT vuurwerkfestival.

Waarom in Limburg? Totaal niet centraal,

Provincie Utrecht was bijvoorbeeld veel geschikter geweest in mijn ogen.

Maar succes met het festival, hoe meer hoe beter :)

Ik neem aan dat Rohan dit festival schiet?
Of is het de bedoeling dat er landen-teams komen?

klein gokje is dat het attractiepark Toverland betreft?
dat verklaard ook waarom het niet centraal is Lars.. dit zal gewoon bij het pretpark gehouden worden..
zou natuurlijk schitterend zijn als dit van de grond komt.

Fantastisch als dit gaat lukken.
Lijkt me wel vet, hoop dat er genoeg sponsers zijn!
Toverland lijkt mij een mooie accomodatie om dig te organiseren.

Ben benieuwd zal het blijven volgen! :)

Laatst bewerkt:
Hoe en wat dat moet zich de komende maandag wel gaan ontwikkelen. Ik vindt de locatie Toverland zelf Prachtig. De midzomeravonden in Toverland zijn/waren een groot succes. Je kunt daar zeer mooie shows schieten, en er zijn al faciliteiten aanwezig. De sponsoring zal wel het meeste werk zijn. Hopelijk zien bedrijven enzo hier wel iets in. We wachten in spanning af!

Waarom in Limburg? Totaal niet centraal,

Provincie Utrecht was bijvoorbeeld veel geschikter geweest in mijn ogen.

Maar succes met het festival, hoe meer hoe beter :)

Het enige voordeel wat je in limburg hebt is de grote hoeveelheid openruimte waardoor je grotere kalibers kan schieten maar aan de andere kant, hoeveel bezoekers gaat dit trekken en hoe breed kan je de sponsering trekken als je in feite afhankelijk bent van lokale en regionale sponsors?

Back
Bovenaan