Vuurwerk Factory 3

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Vuurwerk Factory 3
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Silver tail silver strobe with blue star.
Tijdsduur: Volgt
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: € ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van deze cake geschoten tijdens een zeer mistige avond bij de Royal Winkeliersdemo 2013:

Deze dingen zijn niet nieuw. Ik heb ze vorig jaar gehad; 2x6 (2x batt. 1, 2x batt. 2 en 2x batt. 3) voor €120,- euro.
Ze waren o.a. te koop bij Slooijer Vuurwerk.

De fabrikant van deze batterijen is Royal Fireworks, dus voor die €20,- die ik per stuk heb betaald, wilde ik de gok wel wagen.

Het zijn grote, zware, net afgewerkte 19 schots batterijen. De diameter per schot herinner ik bij niet meer maar het aantal gram ging over de 260gr. pst per batterij zover ik mij herinner.

De effecten vervagen zoals Torr in een van de andere 2 topics over deze batterijen al eens heeft aangegeven best snel. Mijn ervaring is echter dat dit ruim gecompenseerd wordt door de mooi gevormde, grote effecten en een machtig harde burstknal. Daarnaast was de stijghoogte bij elk schot perfect.

De burstknal van o.a. het Rubro Buurassortiment vond ik maar een scheetje vergeleken bij de burstknal van deze batterijen. Daarnaast varieërde de stijghoogte van de Rubro batterijen ook eens flink. Soms vond ik de stijghoogte van het Rubro buurtassortiment tegen het randje van wat mag.

Laatst bewerkt:
op zich vind ik het hele nette cakes zo op de film

zit toch nog te twijfelen bij rowy vuurwerk 3 stuks voor 75 euro

Heb deze serie gister gezien en vond ze gewoon slecht. De 2 ging nog maar de effecten waren klein en ik had t idee dat de effecten kapot sloegen door de burst. Voor 75 euro zou ikzelf gaan voor de China by Night als je toch van dit soort cakes zoekt...Of Rowy assortiment kan ook natuurlijk.

Hebben deze een reservelont ?

Poef, daar vraag je wat. Het is alweer een tijd geleden dat ik ze had.
Zover ik mij herinner zijn ze niet voorzien van een reservelont, maar ik kan het verkeerd hebben.

Je kan beter het Broekhoff Willow Time assortiment van 2 x 19 schots batterijen aanschaffen dan 1 "Vuurwerk Factory X" voor 20 euro. Tenzij je ze kunt krijgen voor 5 of 10 euro per stuk. :P

Poef, daar vraag je wat. Het is alweer een tijd geleden dat ik ze had.
Zover ik mij herinner zijn ze niet voorzien van een reservelont, maar ik kan het verkeerd hebben.

Je kan beter het Broekhoff Willow Time assortiment van 2 x 19 schots batterijen aanschaffen dan 1 "Vuurwerk Factory X" voor 20 euro. Tenzij je ze kunt krijgen voor 5 of 10 euro per stuk. :P

10tje per stuk betaald bij kuiper koekange in de outlet. Dan maar los schieten als zd geen 2e lont hebben.

Back
Bovenaan