Vuurwerk Express Oud en Nieuw video's

Achtertuin Pyromusical show 2023 - 2024

Heel vet gedaan kerel! Ik was al benieuwd hoe je in godsnaam zoveel losse cakes in een show zou proppen, maar dit heb je echt wel mooi neergezet. Denk een van de weinige die een typische Amerikaanse backyard vuurwerkshowtje heeft geschoten. Ja leuk man. Heerlijke beukende finale ook! Opnemen heb je ook echt top gedaan, meerdere camera's, meerdere aanzichten, mooie edit.

Je zegt voorbereidig 'enorm veel tijd', maar hoe lang ben je bezig geweest met het opbouwen dan? Hier zit echt een mega operatie achter volgens mij...

Heel vet gedaan kerel! Ik was al benieuwd hoe je in godsnaam zoveel losse cakes in een show zou proppen, maar dit heb je echt wel mooi neergezet. Denk een van de weinige die een typische Amerikaanse backyard vuurwerkshowtje heeft geschoten. Ja leuk man. Heerlijke beukende finale ook! Opnemen heb je ook echt top gedaan, meerdere camera's, meerdere aanzichten, mooie edit.

Je zegt voorbereidig 'enorm veel tijd', maar hoe lang ben je bezig geweest met het opbouwen dan? Hier zit echt een mega operatie achter volgens mij...
Bedankt voor je berichtje!
We waren rond augustus al gestart met de schietschema maken en in de schietprogramma te zetten, daar zijn we al heel wat uurtjes mee zoet geweest.
Maar het voor preppen zijn we 3 volle dagen, flink wat avond/nacht uren en 2 man bezig geweest, en het neer zetten op het veld zo'n 3 uur, dit komt ook wel doordat ik een klein foutje had gemaakt in de schema en wat verkeerd ging met het aansluiten.
We gaan dit in iedergeval zo niet meer doen aankomend jaar, te veel werk en gestress voor maar die paar minuten.

Back
Bovenaan