Vuurwerk Express Oud en Nieuw video's

Hey Express, ik heb net een hoop van je videos op je YouTube kanaal gekeken. Ik vind dat jouw kanaal veel te weinig aandacht krijgt voor de kwaliteit en content die je plaatst. De video alleen al van je vuurwerkshow 22/23 zou toch 100.000 bekeken moeten zijn. Je ziet dat je er echt werk van maakt en een echte liefhebber bent. Dit wilde ik even kwijt.:thumbup:

Hey Express, ik heb net een hoop van je videos op je YouTube kanaal gekeken. Ik vind dat jouw kanaal veel te weinig aandacht krijgt voor de kwaliteit en content die je plaatst. De video alleen al van je vuurwerkshow 22/23 zou toch 100.000 bekeken moeten zijn. Je ziet dat je er echt werk van maakt en een echte liefhebber bent. Dit wilde ik even kwijt.:thumbup:
Bedankt Jordy jou reactie word zeer gewaardeerd :D
Aankomend oud & nieuw zullen we proberen om zo veel mogelijk content op te nemen.
En ook dit jaar schieten wij weer een dikke show, en dit maal een 15 minuut durende Pyromusical.
Meer info hierover zal een deze dagen nog volgen.

Hier ging duidelijk wat mis, een enkel effect terwijl andere straat video's meerdere effecten bevatten.
Effect was niet best maar de burst ging nog wel.

Back
Bovenaan