Vuurwerk en lichtshow bij opening museum

Vuurwerk, lasershow en goede muziek zijn een top combinatie!

Haha voor mij juist precies andersom ik zou hier nooit heen gaan. Vuurwerk geeft al heel mooi licht en geluid lasers en muziek verpesten de mooie kunst meteen ! Ze moeten stoppen met zo een show te combineren vind ik!!!

Haha voor mij juist precies andersom ik zou hier nooit heen gaan. Vuurwerk geeft al heel mooi licht en geluid lasers en muziek verpesten de mooie kunst meteen ! Ze moeten stoppen met zo een show te combineren vind ik!!!

Jij weet duidelijk niet hoe mooi vuurwerk met muziek gecombineerd kan worden. Zo was ik zaterdag 24 september in Emmerich, daar werden de bommen synchroon op het nummer van katy perry - fireworks geschoten. Kippenvel was dat.

Ojaa, ik hoop dat je na het zien van dit filmpje je mening wat hebt bijgespijkerd:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

It's a form of art:cool:

Waarom valt er over smaak niet te twisten? Misschien kent hij het filmpje/bedrijf dat ik toon in het helemaal niet? Misschien dat ik dus zijn mening wel bij kan spijkeren. In het filmpje in de startpost kan ik begrijpen dat het geen goede combi is omdat er gewoon niks maar dan ook niks moois wordt gedaan met het vuurwerk. Er wordt zelfs maar vanaf 1 kant geschoten wat er al niet uit ziet... Had dit dan aan de linker én rechterkant gedaan, 2 posten dus.

Waarom valt er over smaak niet te twisten? Misschien kent hij het filmpje/bedrijf dat ik toon in het helemaal niet? Misschien dat ik dus zijn mening wel bij kan spijkeren. In het filmpje in de startpost kan ik begrijpen dat het geen goede combi is omdat er gewoon niks maar dan ook niks moois wordt gedaan met het vuurwerk. Er wordt zelfs maar vanaf 1 kant geschoten wat er al niet uit ziet... Had dit dan aan de linker én rechterkant gedaan, 2 posten dus.

Dan nog steeds valt er over smaak niet te twisten je kunt iemand anders niet een "smaak opleggen".
Als men een blonde vrouw bv niet aantrekkelijk vind kun je toch niet zijn mening bijspijkeren?
Met een mooi woord dat is iets subjectiefs....
Misschien was er aan de andere kant geen ruimte of kon men met de afstanden daar niet uit komen en moest het van 1 post.
Of sterker nog was het de wens van de klant, dus nu zie je hoe moeilijk het is om iets subjectiefs te beoordelen, als het objectief zou zijn dan werd het al een stuk eenvoudiger.
Omdat jij kunt begrijpen dat het geen goede combi is, wordt er niets moois gedaan met het vuurwerk dat zeg je..............

Het filmpje in de startpost is ook niet super te noemen, wel leuk dat projekteren op het gebouw, maar idd het vuurwerk had hier wel beter gekund, en ja beiden kanten van het gebouw. En als je dit icm de muziek bekijkt is het natuurlijk niks.
Maar volgens mij ging het ook meer om het gebouw en was vuurwerk bijzaak (voor ons niet natuurlijk:))
Emmerich daarentegen was zeker weten super en jou geposte filmpje mag er ook wezen.

Maar mee eens, muziek moet er wel op aangepast worden anders is het bijzonder storend.
Je ziet dit ook vaak bij demo's dat ze muziek aan zetten terwijl ze produkten demonstreren, dat vind ik irritant. Voor de sfeer is het misschien wel leuk, maar ik hoor dan liever vuurwerk alleen, zeker als ik film.
Sorry als ik teveel off-topic ga...

Wij hebben dit vuurwerk gedaan,het vuurwerk was een bijzaak het ging puur om de projectie van de 3D film op het gebouw.

Qua afstanden heb je niet veel keus gezien de locatie in Hartje Amsterdam.

Wij hebben dit vuurwerk gedaan,het vuurwerk was een bijzaak het ging puur om de projectie van de 3D film op het gebouw.

Qua afstanden heb je niet veel keus gezien de locatie in Hartje Amsterdam.

En degene die puur voor het vuurwerk gingen en dus niks met het gebouw te doen hadden, stonden waarschijnlijk ook wat dichterbij, hebben wel een lekker showtje gezien:).

Jij weet duidelijk niet hoe mooi vuurwerk met muziek gecombineerd kan worden. Zo was ik zaterdag 24 september in Emmerich, daar werden de bommen synchroon op het nummer van katy perry - fireworks geschoten. Kippenvel was dat.

Ojaa, ik hoop dat je na het zien van dit filmpje je mening wat hebt bijgespijkerd:)

movie

It's a form of art:cool:

Ben zelf ook geen fan van muziek tijdens vuurwerk. Maar moet zeggen na het zien van dit filmpje is dit toch een vak apart. Alles klopt gewoon en een kei goed nummer ook.

Back
Bovenaan