sannie1995
VWC lid
ik kan echt niet wachten tot de prijs van de producten online komen, dan ga ik weer een stuk of 30x dezelfde bestelling maken om te kijken op hoeveel geld ik uitkom en niet iets ben vergeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
NIEUW: Dit jaar hebben wij ook in de voorverkoop dagaanbiedingen. De aanbieding van de dag wordt links boven in de website weergegeven. Dus pak die extra korting op het toch al voordelige vuurwerkdiscount.nl assortiment!
Mooie dagaanbieding. De 'Horror Thunder' pijlen van 9,95 voor 7,50! Oh nee wacht...de adviesprijs is standaard ook al 7,50.
Misschien dat de onwetende consument erin trapt, maar de freaks dacht ik niet. Ik heb een hekel aan dit soort 'spookaanbiedingen' want het is pure misleiding. Als je zegt met dagaanbiedingen te komen dan moet je dat ook echt doen of anders niet.
Er komen vast betere aanbiedingen... herriner je nog vorig jaar Pyroshopper Cybershot 12,50... Satisfaction 20 euro.
Zowiezo kun je die dagaanbiedingen pas vanaf 29 december zien
eventjes tussendoor, iemand enig idee wanneer de kortings codes komen? heb ze nog niet gehad via de mail dus kan nog niet bestellen
grtz Rene
Goedenavond,
Heb zojuist besteld en een mailtje ter bevestiging ontvangen.
Kreeg hierbij een link voor de bon die het niet doet.
Oplossing?
De website heeft nog steeds wat 'kinderziekten' deze worden wel zo snel mogelijk opgelost.
Geweldig hoe iedereen zo ongeduldig is begin december![]()