Vuurwerk Discount

Het is ook wat he, wou pas November bestellen. Komt vuurwerkdiscount weer online.

Kon de Event Palm batterie W-105 voor 57,95 niet laten liggen natuurlijk.. En bedankt lol

De shop is weer open zag ik, staan een paar leuke producten tussen voor een gunstige prijs. Denk niet dat ze dit jaar aan kortingcodes doen.

Dit jaar voor het eerst wat besteld aangezien ik toevallig in de buurt ben dan. Mooie aanbiedingen! Ben benieuwd naar de winkel.

Ze zijn nu de nieuwe video's aan het uploaden op YouTube, begreep dat ze weer met een lijn eigen compounds komen. Aankomend weekend staan de nieuwe producten in de shop.

Ik zie het. Zit interessant spul tussen volgens mij! Ben benieuwd naar de prijzen.
Wilde eigenlijk vandaag alles wat ik bedacht had gaan bestellen maar stel het nog maar even uit:p

Deze week komen alle nieuwe producten online, en er komt ook een nog een actie. Hoop weer 20% want dan is de Palmspring 4000 een zekerheidje.

Werkt helaas nog niet en zie dat sommige prijzen echt fors duurder zijn dan een tijdje terug.

Ga denk ik alleen nog voor de Palm spring 4000. Wil de mega 100 ook graag maar die zie ik helaas nog niet.

Werkt helaas nog niet en zie dat sommige prijzen echt fors duurder zijn dan een tijdje terug.

Ga denk ik alleen nog voor de Palm spring 4000. Wil de mega 100 ook graag maar die zie ik helaas nog niet.
Heb ze idd al een bericht gestuurd dat het niet werkt. En mis ook nog een deel van de collectie..

Voor een Rubro winkel en 1 met de special lijn van Rubro hebben ze dit jaar een karig assortiment. Dat was naar mijn weten voorgaande jaren wel anders.

Voor een Rubro winkel en 1 met de special lijn van Rubro hebben ze dit jaar een karig assortiment. Dat was naar mijn weten voorgaande jaren wel anders.

Volgens mij is dit nog niet alles. Zag op Facebook dat ze nog producten toe gingen voegen in de loop van de week, dus misschien dat er nog wat bij komt? Het is voor nu relatief vrij 'karig' ja.

Back
Bovenaan