Vuurwerk Complot Theorie - 2022 / 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

VWBE

VWC lid
Ik denk dat we dit jaar gewoon mogen stoken, en de verkoop gewoon doorgaat.

Enigste wat overeind zal blijven, zijn de gemeentelijke verboden.

Eens de bunkers goed leeg zijn, gaat de politiek in Januari 2023 vol gas gaan om een definitief verbod in te stellen.

Lege bunkers - geen schadevergoedingen....

Een gekke complot theorie, of realiteit?

Ik denk dat er helemaal geen verbod komt en dat het vanaf volgend jaar alleen maar soepeler wordt. En dat we ook legaal f4 blokken en knallers kunnen kopen het hele jaar door.

Hier zal ook een Groot Links Complot komen, natuurlijk aangestuurd door het WEF waar alle media, wetenschappers, politie en politiek bij worden omgekocht via satanisch kindermisbruik- en handel. Er zullen cijfers onderdrukt worden van het ware aantal vuurwerkslachtoffers, hoe laag dat is, en duizenden vervalsen medisch rapporten opduiken over ongelukken met vuurwerk en vernielingen die daar allemaal helemaal niet door komen. Ze opperen dan om volgend seizoen alle vuurwerkconsumenten via middels chips in het vuurwerk te traceren, ze via onzichtbare inkt een streepjescode te geven die middels 5g te activeren is. Zo kunnen ze precies zien wie meer dan 25kg koopt en in de volgende ronde geruimd moet worden door just hún ondeugdelijk vuurwerk te verkopen. Importeurs en winkeliers werken daar onbewust aan mee via hersenbeinvloeding via laagfrequente subliminale manipulatie. Dan komen er dus 24/25 zoveel vw slachtoffers dat iedereen pleit voor een verbod, en men zich vrijwillig een sterretje laat aansmeren, getraceerd natuurlijk, waarmee men ook kan checken (via 6g dan) of ze nog ander vw stoken. Daarop volgt directe activatie van een nucleair micropakketje die alsnog voor onverklaarbare, en on geregistreerde dood zorgt.

Ik denk dat we dit jaar gewoon mogen stoken, en de verkoop gewoon doorgaat.

Enigste wat overeind zal blijven, zijn de gemeentelijke verboden.

Eens de bunkers goed leeg zijn, gaat de politiek in Januari 2023 vol gas gaan om een definitief verbod in te stellen.

Lege bunkers - geen schadevergoedingen....

Een gekke complot theorie, of realiteit?

Elk jaar is de politiek vol gas bezig om een definitief verbod in te stellen... met of zonder lege bunkers. Dat is al jaren een realiteit.

Hier zal ook een Groot Links Complot komen, natuurlijk aangestuurd door het WEF waar alle media, wetenschappers, politie en politiek bij worden omgekocht via satanisch kindermisbruik- en handel. Er zullen cijfers onderdrukt worden van het ware aantal vuurwerkslachtoffers, hoe laag dat is, en duizenden vervalsen medisch rapporten opduiken over ongelukken met vuurwerk en vernielingen die daar allemaal helemaal niet door komen. Ze opperen dan om volgend seizoen alle vuurwerkconsumenten via middels chips in het vuurwerk te traceren, ze via onzichtbare inkt een streepjescode te geven die middels 5g te activeren is. Zo kunnen ze precies zien wie meer dan 25kg koopt en in de volgende ronde geruimd moet worden door just hún ondeugdelijk vuurwerk te verkopen. Importeurs en winkeliers werken daar onbewust aan mee via hersenbeinvloeding via laagfrequente subliminale manipulatie. Dan komen er dus 24/25 zoveel vw slachtoffers dat iedereen pleit voor een verbod, en men zich vrijwillig een sterretje laat aansmeren, getraceerd natuurlijk, waarmee men ook kan checken (via 6g dan) of ze nog ander vw stoken. Daarop volgt directe activatie van een nucleair micropakketje die alsnog voor onverklaarbare, en on geregistreerde dood zorgt.

Die activatie van een nucleair micropakketje lijkt me wat overtrokken. Verder een prima verhaal! :thumbup:

Haha ja iets bestempelen als hersenloos wil ik niet snel doen, maar als je dit leest denk je toch ja er zijn hersenlozen in de wereld, die door graag in hun eigen voet te willen schieten, het voor andere alleen maar lastiger maken in de toekomst.

Mensen die je vertrouwd na de vele schandalen, je ook nog vertrouwd met 5 injecties, tja dan is het echt hersenloos, en afwachten tot ze echt met bosjes neer vallen.

Even geduld nog en dan gebeurt het vanzelf, gebeurt het niet op die manier dan gaan er genoeg dood van de honger straks door de voedselcrisis die er aan komt.

Nee joh die gaat er niet komen dat is echt complot denken.

Vissers stoppen vanwege te hoge brandstofprijzen.
Boeren worden gedwongen te stoppen.
Bakkers kunnen energie niet meer betalen.
Slagers beginnen ook te klagen.

Nee joh allemaal complottheorieen echt domme complot gekken!!

Sterkte idioten, want ooit komt er een besef moment, dan niet gaan klagen, want je roept het over jezelf uit!!!!!!

Modjes, mag dit topic dicht? Als ik complottheorieën wil horen ga ik wel naar Baudet en z’n Fabeltjeskrant luisteren.

Ik stem ook om dit topic te verwijderen / te sluiten. Krijg er een hele vieze smaak van, haalt de plezier wel weg voor mij op het forum.

Ik spreek hier dan voor mijzelf.

Dat de tegenstanders in januari met een offensief komen is tegenwoordig elk jaar al zo he? Laten we dit soort theorieën, maar ergens anders uitten. Dit is niet de plek hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan