Vuurwerk Compilaties 2025-2026

Hallo Vuurwerkcrew leden!

Bij deze weer de topic van de vuurwerk compilaties.
Hopelijk komt er nog meerdere jaren met vuurwerk plezier en genieten van beelden en reacties van mede pyro's.
Aangezien we meerdere reacties lezen in de media betreft wel of geen verbod.

Maar bij deze hier weer onze compilatie. We hebben namelijk weer fantastisch genoten in de drukke periode maar het was 100% waard!

We hebben flink uitgepakt weer dit jaar met compounds met gigantische burst.

Gelukkig zat het weer ook mee dit jaar wat fantastisch was! Geniet van de beelden, we proberen altijd zo veel mogelijk te filmen voor een 2e belevenis.:d
Geniet ervan mensen!

Hopelijk komt er nog meerdere jaren met vuurwerk plezier en genieten van beelden en reacties van mede pyro's.

Maar bij deze hier weer onze compilatie. We hebben namelijk weer fantastisch genoten in de drukke periode maar het was 100% waard!

Gelukkig zat het weer ook mee dit jaar wat fantastisch was! Geniet van de beelden, we proberen altijd zo veel mogelijk te filmen voor een 2e belevenis.:d
Geniet ervan mensen!

zulke compilaties vind ik persoonlijk fantastisch, van het vuurwerk ophalen tot aan het doorlonten en het uiteindelijk ook afsteken ervan. Heeft wel altijd een goeie sfeer vind ik zelf

00.00uur serie - 3x tds 400 , 5x tb en karton bombaderos

Meerdere series vanaf 00.00uur

2x Hellraiser + magnum PI + 2x golden colour box + 2x lucky scream en karton cairo crackling

Brutal 400 + Extreme 400

2x burning gold + 2x Golden sky + 3x Sensation nr5 en 4x brocade thunder

5x crash box met 2x whistling fan + 3x iskra szakal

3x ghost madness + 3x sensation 3 + 2x projector / red salute

2x blue lion king + 3x sensation nr1 + 2x sensation nr2 en 1x forza5

5x missiles 300 en 2x missiles 500 + 3x iskra szakal

Fall out zone + 10x rotp + 9x bruuttt

2x crown mixed display + 3x 300sh ultimate mixed display + 2x sensation nr4

Grand stand 400 + 2x turbine + 2x spectacle 320 + Karton ultimate chry

Was genieten 🤩

Onze mooiste compilatie tot nu, Al
Zeggen we het zelf! Heel veel mooie producten mogen schieten dit jaar! Kwartiertje kleine dingetjes en daarna alleen nog mast 500 grammers en compounds💪👌
Dikke intro hoor! Ik ga later de rest kijken maar ziet er goed uit tot nu toe! Gezien de winkels die jullie hebben bezocht denk ik dat we uit dezelfde regio komen.

Geniet ervan mensen!

Echt gewoon top weer! Het allermooiste vind ik bij jullie dat alles heel herkenbaar is, woon namelijk in hetzelfde dorp! Wellicht toch eens tijd voor een freakmeeting op een mooie zomeravond 🎆 🎇

Back
Bovenaan