Vuurwerk collectie van 400/500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banaab

VWC lid
Hey ik ben net nieuw maar was even benieuwd voor komend oud en nieuw of mensen een goede lijst hebben voor een prijs van ongeveer 4 a 5 honderd euro die lekker afwisselt tussen kleine 25 shots cakes en een paar wat grotere. Ik wil namelijk met een goede vriend van mij lekker zo veel mogelijk afsteken maar er vooral een leuke avond van te maken. Hebben jullie tips voor deze vraag?

Welkom hier!

Ik zou om te beginnen een winkel uitzoeken met een leuk assortiment en leuke prijzen, die winkels kun je allemaal hier vinden:

Vervolgens kun je daar uitzoeken welke producten jullie leuk vinden aan de hand van de filmpjes. Hier op het forum kun je ook kijken wat de reacties zijn op het betreffende product en tevens een hoop straatfilmpjes terugvinden.

We kunnen je hier uiteraard van alles aanbevelen maar het is toch ook voor een groot deel persoonlijke smaak naast je beschikbare budget. Ik zou wel aanraden om een mix te kopen van kleine producten (stookvoer), fonteinen, cakes en wellicht een of enkele compounds.

Veel succes en plezier met het samenstellen van de collectie, dat is een van de leukste aspecten van deze hobby.

Welkom op het forum en veel plezier hier.

Knettermans heeft al een goede tip gegeven inderdaad, dat gaat je heel wat geld schelen, of juist kosten.

Verder kun je in het volgende topic ook om hulp vragen, zeer veel leden hier met goede product kennis en die willen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan