Vuurwerk centrale zwaagdijk

vuurwerk centrale is open en ze verkopen nog baby pijltjes :idea:Middelpijl fluit 60st
Pijl middel fluit. 60 stuks fluit pijltjes in boxdoos.
Van 1,99 voor slechts 1,49 per boxdoos Op = Op
V verrassings opbouw
Prijs 1.49 € en de Flittering Whistle Pijlen Diamond klientjes al paar pakjes gekocht voor nostalgie tebewaren:cool: en ze verkopen de Burn It Moonlight Rockets box 10st nog :cool:

vuurwerk centrale is open en ze verkopen nog baby pijltjes :idea:Middelpijl fluit 60st
Pijl middel fluit. 60 stuks fluit pijltjes in boxdoos.
Van 1,99 voor slechts 1,49 per boxdoos Op = Op
V verrassings opbouw
Prijs 1.49 € en de Flittering Whistle Pijlen Diamond klientjes al paar pakjes gekocht voor nostalgie tebewaren:cool: en ze verkopen de Burn It Moonlight Rockets box 10st nog :cool:

Het is dan dat ik het toevallig hier tegenkom, maar ik heb nog geen mail gehad dat ze open zijn? En op de Facebookpagina staat er ook niks over. Vreemd, normaal kreeg je soms al half november een mail. Ik kocht normaal hier altijd al m'n vuurwerk maar inmiddels vind ik de Vuurwerkcentrale een beetje achterhaald. Andere winkels hebben veel betere aanbiedingen/acties, dat is bij de VWC maar schraal. In al die jaren zijn ze (ver) achter geraakt op andere vuurwerkwinkels. De collecties vernieuwen wel, maar het hele concept is nooit veranderd.

Back
Bovenaan