Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Denk niet dat justitie deze man hoeft te vervolgen.
Je armen moeten missen lijkt me wel zwaar genoeg.

Tsja het klinkt hard maar met deze man heb ik geen medelijden; met de kinderen en moeder echter wel. Hoe kan je zo ontzettend dom zijn!? Een gat in het dak van een huis komt er niet zomaar... het eerste beste knallertje gaat dat echt niet lukken.
'Iets' groter zou een aardig understatement zijn denk ik.Zo´n iemand wil waarschijnlijk een grote knal als cobra 6 of net iets groter.
Alles moet harder en zwaarder, daarom komen er elk jaar nieuwe knallers op de zwarte markt, die zeer gretig aftrek vinden in ons landje, jij snapt dat niet???En als je zo nodig prof.spullen of ander illegale knallers in huis moet hebben,(wat al vragen om moeilijkheden is) Waarom, MOET de knal of het spektakel dan nog HARDER / groter zijn?
Ik snap dat niet.![]()

OPHEUSDEN - De toestand van de 39-jarige man uit Opheusden die zondagavond een vuurwerkexplosie veroorzaakte is nog steeds kritiek.
De situatie is zo zorgwekkend dat de man nog nog niet verhoord kan worden. De politie heeft dus nog niet officieel vastgesteld dat de man verantwoordelijk is voor de explosie.
Een deel van de resten van het vuurwerk is dinsdagmiddag in Opheusden tot ontploffing gebracht door de Explosieven Opruimingsdienst.
De man uit Opheusden verloor door de explosie zijn beide onderarmen en raakte zwaargewond aan zijn onderlichaam en gezicht. Hij had vuurwerk en materiaal om zelf vuurwerk te maken opgeslagen op de zolder van zijn woning.
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/1911241/Toestand-verdachte-vuurwerkexplosie-kritiek.htm