Vuurwerk bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Supporters tifo-filmpje: kolere… sfeer/vuurwerk in Brazilie

Supporters tifo-filmpje: kolere… sfeer/vuurwerk in Brazilie

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De Kroatische voetbal club Hadjuk Split bestaat 100 jaar. Een reden voor de fanatieke fans om dit te vieren. In de avond, op een afgesproken tijdstip wordt er massaal feest gevierd. Met.... Vuurwerk.

Kijk en geniet. Best bijzonder vond ik zelf. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heel veel parachutes :

+ YouTube Video

@ Dieter, super wreed dat je dit kan doen als werk. Maaruh, je hebt het goed gedaan want het was wel gaaf hoor hehe :D Wat grappig om de persoon daar achter tegen te komen hierzo! :p

Laatst bewerkt door een moderator:
vatromet_torcida9-_371727S0-620x413.jpg

Het meest machtige dat ik tot dusver gezien heb qua vuurwerk en voetbal.

Torcida, congrats!

Hierbij een filmpje van het vuurwerk geschoten bij het afscheid van Luis Suarez bij zijn overgang van Ajax naar Liverpool. Het filmpje is met een Nokia-telefoon gemaakt.

+ YouTube Video

Vuurwerk is niet betaal door Ajax zelf, maar door de supporters club.

Dit heeft Ruben volgens mij gister tegen mij ge zegt of het was iemand anders. Hehe.

Sowieso was ik er gisteren niet dus dat was dan niet tegen mij haha.
Nou dat doen ze dan leuk. Is weer wat anders dan geld inzamelen voor schuldsanering...

De club verleent overigens wel medewerking. Dat mag wel gezegd worden.

Crvena zvezda - Smederevo

Crvena zvezda - Smederevo

Afgelopen weekend vierden de supporters van Rode Ster Belgrado het 66-jarige bestaan van hun club. Dit deden ze door in de 66e minuut van de wedstrijd wat vuurwerk af te steken…

+ YouTube Video

+ YouTube Video

De fanatieke aanhang van de Poolse voetbalclub Lech Poznan bij een toernooi voor kinderen onder de 12 jaar!

Even een kippenvel momentje toen ik onderstaande filmpje net bekeek, let wel het gaat om de supporters van Willem II ( waar Ramon van Zena een grote fan van is ) die hun spelers uitzwaaien en toejuichen voor de wedstijd van vanavond tegen VVV in Venlo.

+ YouTube Video

Met nog 18 minuten op de klok staat het daar nog steeds 0 - 0

Even een kippenvel momentje toen ik onderstaande filmpje net bekeek, let wel het gaat om de supporters van Willem II ( waar Ramon van Zena een grote fan van is ) die hun spelers uitzwaaien en toejuichen voor de wedstijd van vanavond tegen VVV in Venlo.

movie

Met nog 18 minuten op de klok staat het daar nog steeds 0 - 0

Hier een filmpje van het vuurwerk zelf :cool:

+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan