Vuurwerk bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wedstrijd Roda JC - AZ (Pyrotechniek RFI Pyro-Events)

Wedstrijd Roda JC - AZ (Pyrotechniek RFI Pyro-Events)

De wedstrijd Roda-JC - AZ op 28 januari werd geopend met een special vuurwerk van RFI Pyro-Events. Met mains, fonteintjes, salutes en strobes kwamen de Roda en AZ spelers het veld op.

Hiervan heb ik een leuke film gemaakt, met een sfeer verhoging van de Supportersclub Roda .

"Ik ben een neutrale voetbalkijker dus echt Roda fan ben ik niet":D:p

Veel plezier met dit 10 minuten filmpje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Vuurwerk en opkomst Ajax - PSV seizoen 2011/2012 (25-03-2012)

Vuurwerk en opkomst Ajax - PSV seizoen 2011/2012 (25-03-2012)

Filmpje van de opkomst en het daarbij afgestoken vuurwerk van de wedstrijd Ajax - PSV seizoen 2011/2012 in de Amsterdam Arena op zondag 25 maart 2012. Het filmpje is gemaakt met een Samsung Galaxy SII.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ben benieuwd of iemand toevallig het vuurwerk van vanavond bij roda jc - feyenoord heeft gefilmd. Was toevallig als tilburger eens die kant op gegaan, bij de opkomst werd ik verrast door wat leuk vuurwerk.

Ik gok dat Rfi pyro-events dit neer had gezet aangezien die ook sponsor zijn.
Was een leuk stukje met rondom het veld wat flitsers, elektrische knallers en een w-shape blokkie op de middenlijn

Vuurwerk en Opkomst Heerenveen - Ajax seizoen 2011/2012 (11-04-2012)

Vuurwerk en Opkomst Heerenveen - Ajax seizoen 2011/2012 (11-04-2012)

Filmpje van de opkomst en het daarbij afgestoken vuurwerk van de wedstrijd SC Heerenveen - Ajax seizoen 2011/2012 in het Abe Lenstra Stadion op woensdag 11 april 2012. Het filmpje is gemaakt met een Samsung Galaxy SII.

+ YouTube Video

hahah dat wil je gewoon niet toegeven he :p
Maar dat van gister was volgens mij ook niet de bedoeling, want de rook kwam af van een doek wat in de fik stond:

Nadat de fakkels onder een spandoek van de Amsterdamse fans waren afgestoken, verdween zowel het laken als het vuurwerk in de gracht.

Het gevolg was een vuurzee onder het vak, vooral goed zichtbaar in de vakken van het thuispubliek, die even verkeerd leek af te lopen.

Bron: http://mobiel.nujij.nl/sport/vuurzee-in-ajax-vak-loopt-maar-net-goed-af.16514483.lynkx

@gizmo75, geweldig al die filmpjes van het vuurwerk bij Ajax wedstrijden! Ik ben zelf ook ajacied! Ik zat ook bij Ajax - PSV op vak 422, van daaruit was het vuurwerk ook goed te zien, en wat een knallen zijn het heh!

Hierbij nog een paar door mij gemaakte filmpjes van eerder in dit voetbalseizoen waar bij de opkomst fakkels, rook, confetti en/of vuurwerk wordt afgestoken die ik nog niet geplaatst had:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Bij een Kampioenschap hoort ook een Huldiging! Hierbij mijn filmpje van de Huldiging van Ajax als Kampioen van het seizoen 2011-2012 waarbij het nodige vuurwerk werd afgestoken. Gecontroleerd op en rond het podium maar natuurlijk ook de nodige fakkels, klappers en mortiertjes vanuit het publiek.

+ YouTube Video

Rookbommen bij degradatie FC Köln

Rookbommen bij degradatie FC Köln

media_xll_1198531.jpg

+ YouTube Video

Vlak voor het eindsignaal moest de mobiele eenheid aantreden in het stadion van Köln om woedende fans te beteugelen. Zij gooiden met rookbommen en wilden het veld op.

bron

Gezellig feestje bij Fenerbahce - Galatassaray. Ik beperk mij tot de foto's waar vuurwerk bij te zien is.

Rookbommetje?
media_xll_4824057.jpg

Gezellig een paar fakkels onder het dak.
media_xll_4824027.jpg

Deze man is gelukkig niet werkloos.
media_xll_4824028.jpg

Fakkels hebben Red Bull gedronken en kregen "vleugels".
media_xll_4824061.jpg

Gezellig met je beste vrienden een fakkeltje afsteken op het veld.
media_xll_4824029.jpg

Als het frisjes wordt dan kan je je fijn warmen bij het vuur.
media_xll_4824064.jpg

En deze arme man kon zijn fakkels nergens vinden toen hij alles overhoop haalde. Sneu hoor, je fakkels kwijt zijn...
media_xll_4824063.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan